Навчальна дисципліна «Інформаційна культура» є вибірковою і спрямована на формування розуміння у здобувачів вищої освіти напрямів розвитку інформаційної культури для подальшого застосування під час вирішення практичних завдань.
Крім того, вивчення навчальної дисципліни передбачає розгляд теоретичних основ «інформаційної культури», теорії та методології практичного формування інформаційної культури особистості, а також медіаграмотності й академічної доброчесності як складників /інформаційної культури.
У процесі вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти формує навички академічно доброчесного використання інформації, коректного цитування та посилання на джерело інформації, недопущення академічного плагіату, фабрикації та фальсифікації.
Оволодіння знаннями про основні теоретичні засади риторики ґрунтується на тісному взаємозв’язку з іншими навчальними дисциплінами, зокрема з такими, як «Документно-інформаційні комунікації», «PR-технології», «Іноземна мова» та ін.