В результаті вивчення дисципліни «Конкурентоспроможність бізнесу» можна навчитися: ідентифікувати всі види конкурентних переваг, якими володіє підприємство, визначати ті, що мають бути досягнутими в майбутньому для поліпшення його конкурентоспроможності; використовувати чинники конкурентоспроможності для створення конкурентних переваг підприємства; використовувати розрахунки, пов’язані з оцінюванням рівня конкуренції в галузі; визначати масштаби конкурентного галузевого середовища підприємства й оцінювати розстановку сил на ринку; обґрунтовувати організаційно-технічні рішення щодо підвищення якості продукції і продуктивності виробництва; економічно обґрунтувати та конкретизувати функції управління конкурентоспроможністю підприємства; застосовувати моделі та методики оцінювання конкурентоспроможності підприємства.