Маркетинг в міжнародних компаніях

У результаті вивчення дисципліни «Маркетинг в міжнародних компаніях» можна взнати: сутність й характерні особливості форм маркетингу в міжнародних компаніях; методи дослідження економічного, соціально-культурного, політико-правового середовища маркетингової діяльності міжнародних компаній; методичні засади проведення маркетингових досліджень в міжнародних компаніях; підходи щодо сегментації світового ринку та вибору цільових ринків; обґрунтування моделей виходу міжнародних компаній на закордонні ринки; формування ефективного маркетингового комплексу в міжнародних компаніях.

 Навчитися: аналізувати загальні закономірності та особливості економічного, соціально-культурного та політико-правового середовища маркетингу в міжнародних компаніях;  проводити маркетингові дослідження в міжнародних компаніях; визначати оптимальні форми виходу міжнародних компаній на закордонні ринки; застосовувати елементи маркетингового комплексу в процесі здійснення зовнішньоекономічної діяльності міжнародних компаній.

Силабус