Мета курсу – формування у студентів знань та умінь з профілактики ментального здоров’я та емоційно-стресових станів засобами танцю, розкриття інтелектуально-творчого потенціалу та комунікативної культури студентів, сприяння розвитку особистісної цілісності, духовності, формуванню всебічно і гармонійно розвинутої особистості, самовдосконаленню.
Процес вивчення дисципліни спрямований на формування таких компетентностей:
- Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області.
- Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
- Здатність бути критичним і самокритичним.
- Здатність генерувати нові ідеї (креативність).
- Цінування та повага різноманітності та мультикультурності.
- Прагнення до збереження навколишнього середовища.
- Здатність діяти соціально відповідально та свідомо.
- Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів).
Програмні результати навчання:
- Знати та популяризувати надбання національної та всесвітньої культурно-мистецької спадщини, розуміти роль культури і мистецтва в розвитку суспільних взаємовідносин.
- Знати і розуміти історію мистецтв, застосовувати ці знання у професійній діяльності.
- Знаходити оптимальні підходи до формування та розвитку творчої особистості.
- Розвивати здатність сприймати, розуміти і створювати прекрасне в житті.
- Розвивати комунікативні навички, креативну і позитивну атмосферу в колективі.
- Розвивати здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу інформації.
- Розвивати здатність генерувати нові ідеї (креативність).
- Мати високий сформований рівень естетичної та художньо-естетичної культури.
Змістове наповнення навчальної дисципліни:
Тема 1. Зміст і сутність поняття ментального здоров’я.
Тема 2. Арт-терапевтичний простір.
Тема 3. Види та напрямки арт-терапії.
Тема 4. Техніки арт-терапії.
Тема 5. Танцювально-рухова терапія.
Тема 6. Музикотерапія у танці.
Тема 7. Арт-терапія в сучасних умовах освітнього процесу.
Обсяг вивчення навчальної дисципліни: 4 кредити ЄКТС, загальний обсяг – 120 годин (40 годин аудиторних занять, 80 годин – самостійна робота).
Форма семестрового контролю: диференційований залік.