У рамках роботи студентських наукових гуртків кафедри студенти мають можливість не лише поглиблювати свої знання з блоку дисциплін професійної підготовки, але й розвивати практичні навички бізнес-планування, перевірки бізнес-ідей на реалістичність, створення власних діджитал старт-апів, підбору персоналу для реалізації будь-яких проєктів. Під керівництвом викладачів майбутні фахівці з менеджменту опановують сучасні методи наукового пошуку, проводять наукові дослідження із актуальних проблем менеджменту організацій, інноваційної діяльності та логістики, менеджменту інформаційних технологій. Беруть участь у міжнародних програмах академічної мобільності, всеукраїнських та міжнародних конкурсах студентських наукових робіт та проєктів, здобувають неформальну освіту, успішно виступають із презентаціями під час проведення тематичних круглих столів, міжнародних науково-практичних конференцій.
У листопаді 2024 року відбулось засідання науково-практичного студентського «Бізнес-клубу» під керівництвом доцентки, к.е.н. Аліни КУДІНОВОЇ (ЧАЙКІНОЇ) в якому взяли участь студенти-менеджери другого курсу.
Тематика зустрічі стосувалась ролі комунікацій в діяльності менеджера, вмінню аргументувати свою позицію, приймати ефективні управлінські рішення.
Під час засідання клубу студенти відчули себе в ролі акторів, взявши участь в рольовій грі, яка була спрямована на розвиток важливих для менеджера компетенцій.
05-06.11.2024 року здобувачі, які навчаються на освітніх програмах спеціальності 073 «Менеджмент» та викладачі кафедри менеджменту і логістики Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» долучилися до роботи V Форуму «Бізнес без паперу». Форум – це майданчик для обміну найкращими цифровими практиками для провідних українських компаній. Організатори – цифрові сервіси для бізнесу «Вчасно» у партнерстві з благодійним фондом Сергія Притули.
У рамках форуму пройшли кілька панельних дискусій на яких учасники мали змогу поставити питання доповідачам. Зокрема під час форуму майбутні менеджери та викладачі мали змогу приєднатися до обговорення кейсів:
1. «Кейс Bosch: шлях впровадження ЕДО у великій компанії», доповідач Андрій Дулін, керівник адміністративного відділу ТОВ «Роберт Бош Лтд».
2. «Корпоративна благодійність: діджитал-кейс Prom та EVO», доповідач Євген Вершинін, очільник благодійного напрямку EVO та Prom.
3. «Досвід «Вчасно.Каса»: топ порад для бізнесу», доповідач Євген Кушнірчук, керівник програмного сервісу для бізнесу «Вчасно.Каса».
4. «Кейс «Біосфера»: технології EDI для великого бізнесу», доповідачі: Алла Литвинченко, керівниця відділу продажів сервісу «Вчасно.EDI», Олександр Туровський, директор з інформаційних технологій корпорації «Біосфера».
5. «Кейс ТОВ «ТАС АГРО»: цифровізація агросектору», доповідачка Ірина Яблонська, керівниця проєкту ЕДО у ТОВ «ТАС АГРО».
6. «Кейс мережі «Антошка»: шлях від залізних кас до програмних РРО», доповідач Іван Чивкін, директор з операцій і розвитку «Антошка».
7. «Кейс BusMarket Group: як впровадження ЕДО впливає на клієнтський досвід», доповідачка Ярослава Савош-Давидова, керівниця сектору комунікацій відділу маркетингу в компанії BusMarket Group.
Учасники заходу долучилися до доброї справи шляхом внесення донатів на модульний будиночок для родини Трофименків із села Дмитрівка, чия домівка була зруйнована.
Участь у подібних форумах є важливим аспектом під час практичної підготовки здобувачів вищої освіти. Оскільки подібні форуми є ефективним середовищем для спілкування, обміну досвідом, пошуку нових партнерів для подальшої співпраці.
Дякуємо організаторам за можливість участі у цікавій та насиченій дискусії з представниками вітчизняного бізнесу.
У жовтні 2024 року під керівництвом старшого викладача кафедри менеджменту і логістики Олександра КУДІНОВА відбулося засідання студентського наукового гуртка «Менеджмент в інформаційній економіці» на тему «Менеджмент у смартфоні».
Студенти першого курсу спеціальності 073 «Менеджмент» разом із викладачем опанували особливості управління бізнес-процесами та у режимі реального часу створили власний продукт і налагодили його виробництво за допомогою сучасної ERP-системи.
Учасники тренінгу навчилися тримати всі справи під контролем, використовуючи ІТ-технології та портативну техніку.
28 березня 2024 року студенти бакалаври та магістри спеціальності 073 Менеджмент взяли участь в он-лайн засіданні науково-практичного «Бізнес-клубу». Тема заходу стосувалась розвитку Soft skills and Hard skills, які необхідні сучасному працівнику в умовах динамічних змін. Концепція навчання протягом всього життя передбачає, що працівник має постійно займатись власним розвитком через формальну, неформальну та інформальну освіту. Отримання нових сучасних компетенцій відкриває можливості для працевлаштування, нові конкурентні переваги, можливість отримувати вищу заробітну плату у порівняні з іншими спеціалістами, що працюють в обораній галузі.
Також студенти разом із керівником Бізнес-клубу, доценткою Аліною ЧАЙКІНОЮ, обговорили необхідність формування цифрових навичок, критичного та інноваційного мислення, а також яким чином ці компетентності впливають на наше сприйняття світу та його закономірностей. Студенти в ігровій формі перевірили свої власні навички критичного мислення та правильного сприйняття інформації у сучасному медіа просторі.
З нагоди професійного свята – Всеукраїнського Дня логіста, яке у 2023 році відзначається 24 листопада, проведено засідання наукового студентського гуртка «Логіст». До засідання долучилися здобувачі вищої освіти, що навчаються за спеціальністю 073 Менеджмент освітньої програми «Логістика».
Здобувачі разом із керівниками гуртка доцентами Людмилою ГУБОЮ та Юрієм ІВАНОВИМ обговорили актуальні питання логістики, в тому числі, що повинен зробити логіст в умовах сучасного світу, щоб забезпечити необхідні та вчасні доставки товарів, продуктів, боєприпасів, матеріалів та інших вантажів до місця призначення, відмітивши значне місце логіста в сучасній економіці.
Окремо доц. Юрій ІВАНОВ детально проаналізував питання організації логістичних процесів доставки вантажів, що проваджені у роботі Нової пошти. Презентація матеріалів викликала значний фаховий інтерес та жваву дискусію.
В вересні-листопаді 2023 року відбулося п’ять запланованих засідань студентського наукового гуртка «Економіко-математичні моделі в управлінні» (керівник Юрій ХАРЧЕНКО). Під час засідань гуртка здобувачі спеціальності 073 Менеджмент навчилися використовувати транспортні моделі для задач управління; виконувати планування виробничої програми підприємства; моделювати ситуації невизначеності та ризику; будувати економіко-математичні моделі в задачах управління та ін. Здобуті практичні навички нададуть можливість майбутнім менеджерам обґрунтовувати запропоновані варіанти рішень, а отже, підвищити якість і оперативність прийняття управлінських рішень під час виконання функціональних завдань та обов’язків.
16.11.2023 року відбулося святкове засідання «Бізнес-клубу», яке присвячене Міжнародному Дню Студента. Керівник Аліна ЧАЙКІНА із активними учасниками «Бізнес-клубу» організували і провели цікаву інтелектуальну гру «Що? Де? Коли?».
Під час змагання, кожна команда (об'єднались учасники спеціальності 073 Менеджмент з першого по четвертий курси) намагалась вирвати перемогу, але перше місце здобула команда «Лотік», до якої входили: Тетяна СОХАНЬ, Артур ГОРБАЖИЙ, Данило ДІХТЯРЕНКО, Назар ФЕДОРЯКА та Руслан ДЗИНА.
Різниця в балах була мінімальна, а це доводить, що наші студенти-менеджери найрозумніші, найкреативніші, найактивніші, найдружніші! Тож бажаємо нових перемог, цікавого, насиченого подіями студентського життя, мирного неба, легкої сесії та здійснення усіх планів!
15 листопада 2023 року доценти кафедри менеджменту і логістики Людмила ГУБА, Алла ГЛЄБОВА та здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 073 Менеджмент освітньої програми «Менеджмент» Анастасія ЗОЛОТАРЬОВА, Ростислав ЛОГАЧОВ, Вікторія ПАНТЮХ та Аліна РАДЧЕНКО в межах роботи наукового студентського гуртка «Логіст» взяли участь у роботі Круглого столу, організованого Полтавською Торгово-промисловою палатою із представниками митної служби Полтавської області та представником Асоціації експортерів і імпортерів «ЗЕД».
Спікерами заходу були: Юрій КВІТНИЦЬКИЙ – регіональний координатор з питань впровадження інституту авторизованих економічних операторів (АЕО) та авторизацій на застосування спрощень – начальник відділу забезпечення митного контролю та оформлення; Олена ЖУРБЕНКО – регіональний координатор з питань спільного транзиту (NCTS) – завідувач сектору контролю за переміщенням товарів; Микола ЛАРІН – керівник проєктів Асоціації експортерів і імпортерів «ЗЕД», експерт в галузі міжнародної торгівлі. Брав безпосередню участь в якості керівника проєкту по перекладу, адаптації національного законодавства та видання в Україні багатьох офіційних публікацій для експортерів.
Під час круглого столу були розглянуті питання, що стосуються митного оформлення товарів, що переміщуються через митний кордон України, з урахуванням змін, внесених до Митного Кодексу України, які набули чинності 07 листопада 2023 року; переваг авторизації відповідно до вимог конвенції «Про процедуру спільного транзиту» та видів авторизації; переваг правил Інкотермс 2020 в міжнародній торгівлі.
26.10.2023 року під час засідання «Бізнес-клубу» (керівник – Аліна ЧАЙКІНА) в рамках реалізації проєкту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу Еразмус+ «Формування стратегії розвитку особистості в цифровому освітньому просторі: Україна-ЄС» № 101127592 — FPDSDESUEU — ERASMUS-JMO-2023-HEI-TCH-RSCH (Грантова Угода № 101127592 — FPDSDESUEU) було проведено Тренінг «РОЗВИТОК SOFT SKILLS ТА HARD SKILLS В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ».
Тренером заходу виступила кандидатка економічних наук, доцентка кафедри менеджменту і логістики Аліна ЧАЙКІНА. В тренінгу взяли участь студенти-менеджери 2 та 4 курсів навчання спеціальності 073 Менеджмент ОП «Логістика», «Менеджмент ІТ» та «Менеджмент».
Під час заходу учасники мали можливість опрацювати soft skills та hard skills, що потрібні менеджеру для його професійного саморозвитку. Команди під час засідання «Бізнес-клубу» проявили свій креатив, відпрацювали навички здійснення міжособистісної та міжгрупової комунікації, прокачали лідерські скіли, проявили нестандартні підходи до вирішення цікавих ситуацій та просто весело провели час.
Викладачі кафедри менеджменту і логістики систематично підвищують свій професійний рівень шляхом участі у науково-практичних конференціях за напрямками наукової роботи кафедри та долучають до наукової роботи студентів спеціальності 073 Менеджмент. Так, 29 вересня 2023 року викладачі Людмила ГУБА, Алла ГЛЄБОВА, Каріна ДЗЕВЕРІНА, Інга КАНДЗЮБА разом зі студентами Христиною ГОРОБЕЦЬ та Ростиславом ЛОГАЧОВИМ в межах роботи гуртка «Логіст» взяли участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції «Досвід і проблеми судово-експертної діяльності в умовах воєнного стану в Україні», опублікували тези доповідей та отримали сертифікати учасників.
В кінці травня 2023 року на засіданні студентського наукового гуртка «Менеджмент в інформаційній економіці» (керівник – Юрій ХАРЧЕНКО) здобувачі спеціальності 073 Менеджмент ОП «Менеджмент інформаційних технологій» успішно завершили курс-стажування «Створення та розвиток ІТ-продуктів» та отримали сертифікати.
20 квітня 2023 року здобувачі вищої освіти першого курсу освітньої програми «Логістика» провели виїзне заняття «Правове регулювання надання адміністративних послуг» на базі Центру обслуговування платників Державної податкової інспекції у місті Полтаві Головного управління Державної податкової служби у Полтавській області.
Студенти дізналися про особливості реєстрації фізичних осіб-підприємців платниками єдиного податку, роботу касових апаратів, РНОКПП, створення кваліфікованого електронного підпису, а також про порядок надання податкової знижки на навчання.
19 квітня 2023 року в рамках проведення виїзного засідання наукового гуртка з «Логістики» (керівник – Віктор ГРИШКО) студенти спеціальності 073 Менеджмент та викладач дисциплін логістичного спрямування Юрій ІВАНОВ відвідали будівельний майданчик заміського житлового комплексу «KOPYLY CLUB».
Студенти ознайомилися на практиці з організацією логістичної системи будівельної фірми, основними операціями з управління матеріально-технічним забезпеченням, завданнями закупівельної логістики тощо.
Під час екскурсії співробітники компанії також розповіли про структуру управління організацією, умови праці та особливості роботи, зокрема ознайомили студентів з ходом будівництва об’єкту, особливостями його проєктування, планувальними системами квартир в будинку.
Котеджний комплекс «KOPYLY CLUB» це новий, сучасний формат українського ринку нерухомості. Будинки розташовані в дуже мальовничій природній зоні та мають усю необхідну та сучасну, багатофункціональну інфраструктуру. «KOPYLY CLUB» – перший комплекс в Полтавській області та один з небагатьох в Україні в якому будуть реалізовані басейни з підігрівом для мешканців. Інфраструктура проєкту також включає дитячий майданчик, зони барбекю, спортивний майданчик та магазин з кафетерієм. Будівництво здійснює будівельна компанія АНГРО груп, яка включає в себе ТОВ «Ангробуд Полтава», ТОВ «Енерготел», ТОВ «Полтавакомунсервіс» та ін.
Екскурсія викликала жвавий інтерес в учасників, що підтвердилось низкою різнопланових питань, на які вони отримали вичерпні відповіді від представників організації.
Студенти та кафедра менеджменту і логістики Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» висловлюють щиру подяку керівництву та персоналу підприємства за чудову пізнавальну екскурсію і бажають подальшого розвитку та успіху на ринку.
Активні учасники «Бізнес-клубу» (керівник – Аліна ЧАЙКІНА), студенти спеціальності 073 Менеджмент, отримали необхідні знання і компетенції, які дозволили їм успішно пройти навчання і отримати сертифікати