Навчальний курс 014МОК2ММ2 Цифрові технології у філологічній освіті

Освітній рівень

Другий (магістерський)

Програма навчання

Вибіркова

Галузь знань

01 Освіта/Педагогіка

Спеціальність

014 Середня освіта

Предметна спеціальність

014.02 Середня освіта (Мова та зарубіжна література (англійська))

Спеціалізація

014.021 Англійська мова та зарубіжна література

Освітня програма

Англійська мова та зарубіжна література в закладах освіти

Обсяг дисципліни

5 кредитів (150 академічних годин)
Види аудиторних занять

лекції (26 академічних годин), практичні заняття (24 академічних години)

Форма контролю

3 – диференційований залік

Метою вивчення дисципліни «Цифрові технології у філологічній освіті» є узагальнення та поглиблення попередньо набутих знань з інформаційних технологій та практичних вмінь добору й створення цифрового навчального контенту на засадах академічної доброчесності з метою оптимізації процесу викладання іноземних мов і зарубіжної літератури в закладах освіти.

Згідно з вимогами освітньо-професійної програми підготовки магістра за спеціальністю 014 «Середня освіта» здобувачі повинні оволодіти такими компетентностями:

- здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології у професійній діяльності.

- здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, володіння навичками критичного мислення у процесі пошуку, оброблення та аналізу інформації.

- здатність планувати та організовувати наукове дослідження, творчий проєкт, обґрунтовувати, узагальнювати, оформляти згідно із сучасними вимогами та презентувати їхні результати, послуговуючись відповідним методологічним інструментарієм, та дотримуватися вимог академічної доброчесності.

- здатність адаптувати цифровий контент до потреб здобувачів освіти, розробляти особисто або спільно з іншими особами нові електронні освітні ресурси та впорядковувати їх.

Очікуваними результатами навчання з дисципліни «Цифрові технології в освіті та академічна доброчесність» відповідно до освітньої програми «Англійська мова і зарубіжна література в закладах освіти» є вміння:

-        використовувати наукову, довідкову, методичну літературу рідною та іноземною мовами, сучасні методи обробки інформації для здійснення педагогічних досліджень в галузі професійної діяльності, критично оцінювати достовірність, надійність інформаційних джерел.

-        володіти основами дослідницької та методологічної культури, керуватися принципами академічної доброчесності під час навчання, викладання та провадження наукової /творчої діяльності.

- модифікувати, адаптувати, комбінувати, розробляти й ефективно використовувати цифрові ресурси та засоби у процесі викладання філологічних дисциплін у різних закладах освіти.

Вивчення навчальної дисципліни ґрунтується на опануванні дисциплін: «Педагогіка і психологія в закладах освіти та освітній менеджмент», «Методика викладання іноземної мови в закладах освіти» та «Методика викладання зарубіжної літератури в закладах освіти».

Тема 1. AI in the development of teaching resources for language and literature classes.

Тема 2. AI for assessment material development and feedback delivery.

Тема 3. Digital tools for carrying out and processing survey results.

Тема 4. Statistical Processing in Educational Experiments.

Тема 5.  Academic Integrity in Education: Key Aspects.

Тема 6. Academic Integrity in Science.

Координатор РПНД