Освітній рівень |
Другий (магістерський) |
Програма навчання |
Обов’язкова |
Галузь знань |
01 Освіта/Педагогіка |
Спеціальність |
014 Середня освіта |
Предметна спеціальність |
014.02 Середня освіта (Мова та зарубіжна література (англійська)) |
Освітня програма |
Англійська мова та зарубіжна література в закладах освіти |
Обсяг дисципліни |
5 кредитів (150 академічних годин) |
Види аудиторних занять |
практичні заняття (50 академічних годин) |
Форма контролю |
1 – диференційований залік 2 – екзамен |
Вивчення дисципліни «Друга іноземна мова» спрямоване на формування формування та розвиток у студентів іншомовної комунікативної компетентності згідно із Загальноєвропейськими рекомендаціями з мовної освіти. У контексті вивчення німецької мови як другої іноземної особлива увага приділяється підготовці студентів до ефективного спілкування в академічному, професійному та міжкультурному середовищах, формування навичок сприйняття, аналізу та створення автентичних німецькомовних текстів, а також здатності вести письмову та усну комунікацію у ситуаціях, пов’язаних із майбутньою професійною діяльністю.
Опанування другої іноземної сприяє розширенню професійної, академічної та міжкультурної компетентності, підвищенню рівня академічної мобільності студентів, їх конкурентоспроможності на європейському та міжнародному ринках праці.
Завдання дисципліни полягають у формуванні в здобувачів ІК, що полягає у здатності розв’язувати складні проблеми в галузі освіти, що передбачає здійснення інновацій та проведення педагогічних досліджень і характеризується невизначеністю умов, а також загальних і спеціальних компетентностей:
ЗК5 Здатність до міжособистої взаємодії, роботи в команді, спілкування з представни-ками інших професійних груп різного рівня з огляду на виявлення емпатії та на етичні мір-кування (мотиви).
СК8 Здатність володіти всіма складниками комунікативної компетентності й викорис-товувати їх у процесі професійної і міжособистісної комунікації у сферах усного і писемно-го мовлення.
СК9 Здатність застосовувати при продукуванні текстів в усній та письмовій формах різностильові та різножанрові одиниці з урахуванням комунікативної ситуації та комуніка-тивного завдання відповідно до етичних і моральних норм поведінки, прийнятих в іншомов-ному середовищі, усвідомлювати та поціновувати взаємозалежність людей і систем у глоба-льному світі.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Друга іноземна мова» є:
ПРН 1 Володіти комунікативними стратегіями з іноземних мов у професійному міжкультурному спілкуванні та практичній педагогічній діяльності з використанням сучасних мовних засобів.
ПРН 2 Продукувати іншомовні письмові тексти різного функціонального спрямування, демонструючи здатність критично осмислювати об’єктивну дійсність та аргументувати власне бачення ситуації.
ПРН 12 Управляти освітнім процесом у різних типах закладів освіти, використовувати здобуті лінгвосоціокультурні знання для забезпечення взаємодії з професійними спільнотами, зокрема і міжнародними, на різних рівнях комунікації.
ПРН 14 Використовувати гуманістичний потенціал іноземної мови і культури для формування духовного світу громадян України, забезпечувати організацію діалогу мов і культур на заняттях з іноземної мови і зарубіжної літератури, формувати навички етичної та соціально відповідальної поведінки.
Тема 1. Ein Bekannter.
Тема 2. Technik und Alltag.
Тема 3. Rund ums Produkt.
Тема 4. Rat und Hilfe.
Тема 5. Aus Politik und Geschichte.