Освітній рівень | Другий (магістерський) |
Програма навчання | Вибіркова |
Галузь знань | 05 Соціальні та поведінкові науки |
Спеціальність | 053 Психологія |
Освітня програма | Практична психологія |
Обсяг дисципліни | 3 кредити (90 академічних годин) |
Види аудиторних занять | Лекції (10 академічних годин) Практичні заняття (22 академічні години) |
Форма контролю | Диференційований залік |
Мета навчальної дисципліни: забезпечити формування професійної компетентності студентів щодо психологічного забезпечення діяльності у сфері реклами та PR (Паблік Рілейшнз).
Вивчення курсу дозволить сформувати наступні загальні компетентності: здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях; уміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми; цінування та повага різноманітності та мультикультурності; здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів); здатність діяти соціально відповідально та свідомо.
Вивчення курсу дозволить сформувати наступні спеціальні компетентності: здатність організовувати та реалізовувати просвітницьку та освітню діяльність для різних категорій населення у сфері психології; здатність ефективно взаємодіяти з колегами в моно- та мультидисциплінарних командах; здатність приймати фахові рішення у складних і непередбачуваних умовах, адаптуватися до нових ситуацій професійної діяльності; здатність дотримуватися у фаховій діяльності норм професійної етики та керуватися загальнолюдськими цінностями.
Попередньо опановані дисципліни: «Організація наукових досліджень та академічна доброчесність», «Актуальні проблеми практичної психології».
Тема 1. Рекламний та PR-дискурси у вимірі психології.
Тема 2. Психоаналітична інтерпретація сучасного рекламного дискурсу.
Тема 3. Вплив на несвідоме у сучасній рекламі. Гіпнотично орієнтовані підходи.
Тема 4. Концептуальні основи нейротехнологій.
Тема 5. Моделі поведінки споживачів: теорія поколінь.
Тема 6. Психотехнології у рекламі.
Тема 7. Психологічні основи PR.
Тема 8. Психологічні аспекти планування презентацій.
Тема 9. Формування відданості бренду.