Навчальний курс 053М2ММ5 Психологія реклами

Освітній рівень Другий (магістерський)
Програма навчання Вибіркова
Галузь знань 05 Соціальні та поведінкові науки
Спеціальність 053 Психологія
Освітня програма Практична психологія
Обсяг дисципліни 3 кредити (90 академічних годин)
Види аудиторних занять Лекції (10 академічних годин) Практичні заняття (22 академічні години)
Форма контролю Диференційований залік

Мета навчальної дисципліни:  забезпечити формування професійної компетентності студентів щодо психологічного забезпечення діяльності у сфері реклами та PR (Паблік Рілейшнз). 

Вивчення курсу дозволить сформувати наступні загальні компетентності: здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях; уміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми; цінування та повага різноманітності та мультикультурності; здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів); здатність діяти соціально відповідально та свідомо.

Вивчення курсу дозволить сформувати наступні спеціальні компетентності: здатність організовувати та реалізовувати  просвітницьку та освітню діяльність для різних категорій населення у сфері психології; здатність ефективно взаємодіяти з колегами в моно- та мультидисциплінарних командах; здатність приймати фахові рішення у складних і непередбачуваних умовах, адаптуватися до нових ситуацій професійної діяльності; здатність дотримуватися у фаховій діяльності норм професійної етики та керуватися загальнолюдськими цінностями.

Попередньо опановані дисципліни: «Організація наукових досліджень та академічна доброчесність», «Актуальні проблеми практичної психології».

Тема 1. Рекламний та PR-дискурси у вимірі психології.

Тема 2. Психоаналітична інтерпретація сучасного рекламного дискурсу.

Тема 3. Вплив на несвідоме у сучасній рекламі. Гіпнотично орієнтовані підходи.

Тема 4. Концептуальні основи нейротехнологій.

Тема 5. Моделі поведінки споживачів: теорія поколінь.

Тема 6. Психотехнології у рекламі.

Тема 7. Психологічні основи PR.

Тема 8. Психологічні аспекти планування презентацій.

Тема 9. Формування відданості бренду.

Координатор Syllabus