Освітній рівень | Перший (бакалаврський) |
Програма навчання | Обов’язкова |
Галузь знань | 07 Управління та адміністрування |
Спеціальність | 071 Облік і оподаткування |
Освітня програма | Облік і оподаткування |
Обсяг дисципліни | 3 кредити (90 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (18 академічних годин), практичні заняття (18 академічних годин) |
Форма контролю | Диференційований залік |
Вивчення дисципліни «Ділові комунікації та етика бухгалтера у бізнесі» спрямоване на покрокове опанування студентами змістовних, етичних та психологічних аспектів бізнес-комунікацій у професійному житті бухгалтера; формування комунікаційних компетенцій бухгалтера; а також вивчення етичних аспектів у системі бізнес-комунікацій, що допоможе розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми під час професійної діяльності у сфері обліку, аудиту та оподаткування.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів таких компетентностей:
ІК. Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми під час професійної діяльності у сфері обліку, аудиту та оподаткування або в процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів економічної науки і характеризується комплексністю й невизначеністю умов.
ЗК01. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
ЗК03. Здатність працювати в команді.
ЗК05. Цінування та повага різноманітності та мультикультурності.
ЗК06. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів).
ЗК07. Здатність бути критичним та самокритичним.
ЗК08. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
ЗК09. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
ЗК11. Навички використання сучасних інформаційних систем і комунікаційних технологій.
СК10. Здатність застосовувати етичні принципи під час виконання професійних обов’язків.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Ділові комунікації та етика бухгалтера у бізнесі» є:
ПР16. Володіти та застосовувати знання державної та іноземної мови для формування ділових паперів і спілкування у професійній діяльності.
ПР17. Вміти працювати як самостійно, так і в команді, проявляти лідерські якості та відповідальність у роботі, дотримуватися етичних принципів, поважати індивідуальне та культурне різноманіття.
ПР20. Виконувати професійні функції з урахуванням вимог соціальної відповідальності, трудової дисципліни, вміти планувати та управляти часом.
Оволодіння знаннями дисципліни «Ділові комунікації та етика бухгалтера у бізнесі» ґрунтується на тісному взаємозв’язку з іншими навчальними дисциплінами, зокрема з такою як: «Українська мова (за професійним спрямуванням)».
Тема 1. Комунікації у бізнесі: поняття, роль, види, форми, процес.
Тема 2. Етичні аспекти бізнес-комунікацій бухгалтера.
Тема 3. Психологія бізнес-комунікацій бухгалтера.
Тема 4. Переговори: стратегії, динаміка, ведення, аналіз і виконання результатів.
Тема 5. Тактичні прийоми та умови успішного ведення переговорів бухгалтером.
Тема 6. Маніпуляція у переговорах.
Тема 7. Внутрішній PR для бухгалтера: сутність, система, інструменти.
Тема 8. Письмові бізнес-комунікації бухгалтера.
Тема 9. Публічні виступи у бізнес-комунікаціях бухгалтера.