Освітній рівень | Третій (доктор філософії) |
Програма навчання | Обов’язкова |
Галузь знань | 07 Управління та адміністрування |
Спеціальність | 073 Менеджмент |
Освітня програма | Менеджмент |
Обсяг дисципліни | 6 кредитів ECTS (108 академічних годин) |
Види аудиторних занять | практичні заняття (72 академічних години), самостійна робота (108 академічних години) |
Форма контролю | Екзамен |
Мета навчальної дисципліни
Розвиток у здобувачів вищої освіти іншомовної комунікативної компетентності в академічному читанні, аудіюванні, говорінні й письмі на рівні В2.
Знання та навички, надбані здобувачем при вивченні даної дисципліни, дозволяють сформувати у майбутніх фахівців такі ключові компетентності:
ЗК 4. Здатність до професійного спілкування з колегами, широким академічним товариством та громадськістю як на національному, так і на міжнародному рівнях для реалізації інноваційного проєкту або розв’язання наукової проблеми, брати активну участь у дискусіях та формулювати власну думку;
ЗК 5. Здатність доступно представляти складні наукові результати (усно та письмово), проєкти, рецензувати публікації, автореферати, готувати презентації, доводити інформацію з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних засобів, у тому числі іноземною мовою;
СК 12. Здатність до публічної презентації результатів наукового дослідження фундаментального або прикладного спрямування з проблем менеджменту з використанням академічної української та іноземних мов, вільного спілкування з колегами, широкою науковою спільнотою, суспільством в цілому з питань, що стосуються сфери наукової та/або професійної діяльності;
ПРН 2. Вміння систематизувати та узагальнювати інформацію, готувати довідки та огляди з питань професійної діяльності, редагувати, рецензувати тексти; використовувати інформаційні технології для вирішення економічних завдань; робити огляд та пошук інформації, у тому числі іншомовної, використовуючи знання професійної іноземної мови, різноманітні спеціалізовані інформаційні ресурси: наукові видання, електронні бази даних, Інтернет-ресурси; здійснювати графічне оформлення одержаних результатів; цитування;
ПРН 6. Набуття універсальних навичок дослідника:
– усної і письмової презентації результатів власних досліджень українською та іноземною мовами;
– застосування сучасних інформаційних технологій у науковій та освітній діяльності;
– організації та проведення навчальних занять, розроблення авторських навчальних курсів та їх презентації;
– застосування форм проєктного управління в організаціїї наукових досліджень, захисту та впровадження результатів наукових досліджень з урахуванням норм академічної етики, реєстрації прав інтелектуальної власності;
– підготовки результатів наукових досліджень та їх публікації у фахових вітчизняних та закордонних рецензованих національних або міжнародних виданнях, оприлюднення іноземними мовами результатів дослідження на наукових конференціях;
ПРН 7. Здатність ефективно організовувати науково-дослідну діяльність; розробляти план проведення науково-дослідних робіт; генерувати власні наукові ідеї; зрозуміло, наглядно та переконливо описувати результати наукової роботи, успішно захищати одержані результати на основі індивідуальних досліджень; використовувати та визнавати результати інших членів наукової групи з дотриманням норм професійної та академічної доброчесності.
Передумови для вивчення дисципліни.
Практична, розвиваюча, загальноосвітня та виховна мета складають основні цілі викладання дисципліни. Практична мета навчання означеної дисципліни: оволодіння необхідним граматичним матеріалом, передбаченим відповідною програмою з практичної граматики та практики УПМ англійської мови, з метою використання отриманих знань у подальшій практичній діяльності. В процесі досягнення практичної мети реалізується до певної міри галузеве спрямування технічній лексиці в цілому та нафтогазовій зокрема. Така направленість навчання здійснюється за рахунок науково та методично відібраного матеріалу за тематикою, яку узгоджено з фахівцями технічних кафедр університету. Розвиваюча мета передбачає подальший розвиток граматичних навичок Здобувача, його пам’яті (слухової, зорової, оперативної та тривалої), уваги (довільної і мимовільної), логічного мислення, вольових якостей, пов`язаних з досягненням прогресу в навчальній діяльності. Загальноосвітня мета передбачає збагачення духовного світу особистості, розширенню знань про англомовні країни на основі виконання практичних завдань та граматичних їх вправ загальноосвітньої тематики.
Очікувані програмні результати навчання з дисципліни:
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен:
знати:
- лексичні одиниці, типові для академічного усного й письмового дискурсу;
- граматичні конструкції, типові для академічного усного й письмового дискурсу;
- жанрово-стилістичні особливості академічного усного й письмового дискурсу.
вміти:
- розуміти загальний зміст і більшість суттєвих деталей презентацій і дискусій під час участі в міжнародних наукових заходах, визначати позицію, точку зору й наміри мовця;
- розуміти автентичні тексти академічної сфери (тези доповідей, наукові статті, анотації, інформаційні листи про наукові заходи, проспекти), визначати позицію, точку зору й наміри автора тексту;
- писати тези доповідей на наукові конференції, наукові статті, анотації, а також укладати заявки на програми і гранти іноземною мовою;
- презентувати наукові досягнення та брати участь у дискусії на міжнародних наукових заходах;
- використовувати навчальні стратегії планування, пошуку й опрацювання інформації, само- і взаємооцінювання.
На вивчення навчальної дисципліни відводиться 180 годин / 6 кредитів ЄКТС.