Освітній рівень | Третій (доктор філософії) |
Програма навчання | Обов'язкова |
Галузь знань | 07 Управління та адміністрування |
Спеціальність | 073 Менеджмент |
Освітня програма | Менеджмент |
Обсяг дисципліни | 5 кредити ECTS (150 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (50 академічних годин), практичні заняття (10 академічних годин) |
Форма контролю | Екзамен |
Мета навчальної дисципліни
Метою викладання навчальної дисципліни «Сучасні теорії менеджменту» є формування у здобувачів глибоких теоретичних знань щодо сучасних теорій та концепцій менеджменту та розвиток навичок під час практичного застосування.
Завдання навчальної дисципліни – забезпечення програмних компетентностей, зокрема:
ЗК 1. Здатність до застосування загальних (аналізу, синтезу, абстрагування, узагальнення, індукції, дедукції, моделювання та ін.) та спеціальних (пов’язаних з особливостями об’єкту дослідження) методів, що дає змогу визначати сутність досліджуваних економічних явищ та процесів, одержувати науково обґрунтовані та економічно доведені результати.
ЗК 8. Здатність оцінювати умови і наслідки прийнятих організаційно-управлінських рішень, уміння обґрунтовувати управлінські рішення та спроможність забезпечувати їх правомірність з позиції соціальної відповідальності, оцінювати соціальну значимість результатів своєї діяльності, бути відповідальним громадянином.
СК 5. Здатність використовувати новітні інформаційні ресурси, технології, інструменти, можливості глобальної мережі Інтернет у процесі пошуку та опрацювання наукових інформаційних джерел, продукування нових знань, отримання науково-практичних результатів у галузі менеджменту та у викладацькій практиці з дотриманням правил академічної доброчесності.
СК 11. Спроможність спілкуватись в галузі менеджменту в діалоговому режимі в різномовному середовищі.
Програмні результати навчання
ПРН 5. Знання та розуміння існуючих науково-методичних підходів та методів досліджень і вміння інтегрувати та адаптувати їх для розв’язання наукових завдань при проведенні наукових досліджень, визначенні моделей та методів розв’язання задач з управління соціально-економічними системами.
ПРН 8. Вміння та навики виявляти комплексні проблеми сучасного менеджменту та визначати підходи, методи, засоби, інструменти сучасного менеджменту щодо їх розв’язання на інноваційній основі, що створює основу для подолання кризових ситуацій на підприємстві, обґрунтовувати управлінські рішення з урахуванням викликів зовнішнього середовища.
ПРН 12 Здійснення апробації та впровадження результатів власних досліджень у сфері менеджменту.
Передумови для вивчення дисципліни.
Перелік дисциплін, на які безпосередньо спирається вивчення даної дисципліни: філософія та наукове мислення, методологія та організація наукових досліджень, управління науковими та інноваційними проектами.
Програмні результати навчання.
У результаті вивчення навчальної дисципліни:
У результаті вивчення дисципліни здобувач:
Системного наукового світогляду, розуміти основні методологічні та світоглядні проблеми та сучасний стан наукових знань у сфері менеджменту, володіти відповідними сучасними теоріями і концепціями, термінологічними апаратом з досліджуваного напряму.
Універсальних навичок дослідника:
усної і письмової презентації результатів власних досліджень українською та іноземною мовами;
застосування сучасних інформаційних технологій у науковій та освітній діяльності;
організації та проведення навчальних занять, розроблення авторських навчальних курсів та їх презентації;
застосування форм проектного управління в організації наукових досліджень, захисту та впровадження результатів наукових досліджень з урахуванням норм академічної етики, реєстрації прав інтелектуальної власності;
підготовки результатів наукових досліджень та їх публікації у фахових вітчизняних та закордонних рецензованих національних або міжнародних виданнях, оприлюднення іноземними мовами результатів дослідження на наукових конференціях.
вміння та навики виявляти комплексні проблеми сучасного менеджменту та визначати підходи, методи, засоби, інструменти сучасного менеджменту щодо їх розв’язання на інноваційній основі, що створює основу для подолання кризових ситуацій на підприємстві, обґрунтовувати управлінські рішення з урахуванням викликів зовнішнього середовища.
Вміння та навики щодо побудови інтегрованої системи управління розвитком підприємства та оптимізації організаційно-технологічних, організаційно-економічних, організаційно-правових, інформаційних, безпекових аспектів діяльності підприємства.
Знання та розуміння сучасних проблем та тенденцій розвитку української і світової економіки, пріоритетних напрямів розвитку глобальної та національної економіки, перспектив технічного, економічного і соціального розвитку відповідного регіону, галузі та підприємства.
Здатність ефективно організовувати науково-дослідну діяльність; розробляти план проведення науково-дослідних робіт; генерувати власні наукові ідеї; зрозуміло, наглядно та переконливо описувати результати наукової роботи, успішно захищати одержані результати на основі індивідуальних досліджень; використовувати та визнавати результати інших членів наукової групи з дотриманням норм професійної та академічної доброчесності.
Критерії оцінювання результатів навчання
Критерієм успішного проходження здобувачем освіти підсумкового оцінювання є досягнення ним мінімальних порогових рівнів оцінок за кожним запланованим результатом вивчення навчальної дисципліни.
Мінімальний порогів рівень оцінки варто визначати за допомогою якісних критеріїв і трансформувати в мінімальну позитивну оцінку числової (рейтингової) шкали.