Навчальний курс 075Б1М3 Ризики в маркетингу

Освітній рівень

Перший (бакалаврський)

Програма навчання

Вибіркова

Галузь знань

07 Управління та адміністрування

Спеціальність

075 Маркетинг

Освітня програма

Маркетинг

Обсяг дисципліни

4 кредити (120 академічних годин)

Види аудиторних занять

лекції (22 академічні години),

практичні заняття (20 академічних годин)

Форма контролю

Диференційований залік

Вивчення дисципліни «Ризики в маркетингу» має на меті формування у студентів системи знань про предмет і сутність ризиків в маркетингу, їх місце в діяльності підприємства і вироблення практичних навичок аналізу ризиків маркетингової діяльності на підприємстві, розуміння можливостей управління ризиком маркетингової діяльності та прийняття оптимальних маркетингових рішень в умовах невизначеності, випадковості і конфлікту для підвищення ефективності бізнесу.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:

Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу.

Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію.

Оцінювати ризики провадження маркетингової діяльності, встановлювати рівень невизначеності маркетингового середовища при прийнятті управлінських рішень.

Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта.

Виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Ризики в маркетингу» є:

Аналізувати і прогнозувати ринкові явища та процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності.

Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу.

Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію.

Виявляти й аналізувати ключові характеристики маркетингових систем різного рівня, а також особливості поведінки їх суб’єктів.

Попередньо опановані дисципліни: «маркетинг».

Зміст курсу

Тема 1. Теоретико-методологічні підходи до сутності ризику як економічної категорії.

Тема 2. Методологічні засади й інструментарій оцінювання ризиків в маркетингу.

Тема 3. Управління ризиками в маркетингу.

Тема 4. Прийняття маркетингових рішень в умовах неповної інформації.

Тема 5. Особливості нейтралізації окремих видів ризиків у маркетингу.

Тема 6. Ефективність маркетингу з урахуванням ризику.

Координатор Syllabus