Освітній рівень |
Перший (бакалаврський) |
Програма навчання |
Вибіркова |
Галузь знань |
07 Управління та адміністрування |
Спеціальність |
075 Маркетинг |
Освітня програма |
Маркетинг |
Обсяг дисципліни |
4 кредити (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять |
лекції (22 академічні години), практичні заняття (20 академічних годин) |
Форма контролю |
Диференційований залік |
Вивчення дисципліни «Ризики в маркетингу» має на меті формування у студентів системи знань про предмет і сутність ризиків в маркетингу, їх місце в діяльності підприємства і вироблення практичних навичок аналізу ризиків маркетингової діяльності на підприємстві, розуміння можливостей управління ризиком маркетингової діяльності та прийняття оптимальних маркетингових рішень в умовах невизначеності, випадковості і конфлікту для підвищення ефективності бізнесу.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:
Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу.
Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію.
Оцінювати ризики провадження маркетингової діяльності, встановлювати рівень невизначеності маркетингового середовища при прийнятті управлінських рішень.
Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта.
Виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Ризики в маркетингу» є:
Аналізувати і прогнозувати ринкові явища та процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності.
Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу.
Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію.
Виявляти й аналізувати ключові характеристики маркетингових систем різного рівня, а також особливості поведінки їх суб’єктів.
Попередньо опановані дисципліни: «маркетинг».
Зміст курсу
Тема 1. Теоретико-методологічні підходи до сутності ризику як економічної категорії.
Тема 2. Методологічні засади й інструментарій оцінювання ризиків в маркетингу.
Тема 3. Управління ризиками в маркетингу.
Тема 4. Прийняття маркетингових рішень в умовах неповної інформації.
Тема 5. Особливості нейтралізації окремих видів ризиків у маркетингу.
Тема 6. Ефективність маркетингу з урахуванням ризику.