Освітній рівень |
Перший (бакалаврський) |
Програма навчання |
Вибіркова |
Галузь знань |
07 Управління та адміністрування |
Спеціальність |
075 Маркетинг |
Освітня програма |
Маркетинг |
Обсяг дисципліни |
4 кредити (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять |
лекції (22 академічні години), практичні заняття (20 академічних годин) |
Форма контролю |
Екзамен |
Вивчення дисципліни «Психологія реклами» має на меті формування теоретичної бази та навичок використання технологій, прийомів та інструментів впливу реклами на споживачів та контактні аудиторії.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів загальних та фахових компетентностей:
Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій; використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями
Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій
Здатність діяти соціально відповідально та свідомо
Здатність критично аналізувати й узагальнювати положення предметної області сучасного маркетингу.
Здатність проваджувати маркетингову діяльність на основі розуміння сутності та змісту теорії маркетингу і функціональних зв'язків між її складовими.
Здатність використовувати маркетингові інформаційні системи в ухваленні маркетингових рішень і розробляти рекомендації щодо підвищення їх ефективності.
Здатність пропонувати вдосконалення щодо функцій маркетингової діяльності.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Психологія реклами» є:
Застосовувати інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, гнучко адаптуватися до змін маркетингового середовища;
Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта;
Діяти соціально відповідально та громадсько свідомо на основі етичних принципів маркетингу, поваги до культурного різноманіття та цінностей громадянського суспільства з дотриманням прав і свобод особистості;
Відповідати вимогам, які висуваються до сучасного маркетолога, підвищувати рівень особистої професійної підготовки.
Зміст курсу
Тема 1. Психологічний вплив реклами.
Тема 2. Реклама як об'єкт психологічного аналізу.
Тема 3. Психологічні процеси забезпечення ефективності реклами.
Тема 4. Типові композиції реклами.
Тема 5. Гештальтпсихологія у рекламі.
Тема 6. Психологічний вплив кольорової гами реклами.
Тема 7. Лексичний вплив на свідомість, NLP-технології.