Освітній рівень |
Перший (бакалаврський) |
Програма навчання |
Вибіркова |
Галузь знань |
07 Управління та адміністрування |
Спеціальність |
075 Маркетинг |
Освітня програма |
Маркетинг |
Обсяг дисципліни |
4 кредити (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять |
лекції (22 академічні години), практичні заняття (20 академічних годин) |
Форма контролю |
Диференційований залік |
Вивчення дисципліни «Маркетинг в соціальних мережах» має на меті набуття здобувачами вищої освіти компетентностей щодо інструментів, стратегій та особливостей маркетингу у соціальних мережах, що є невід’ємною складовою маркетингової діяльності сучасної організації.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:
Здатність логічно і послідовно відтворювати отримані знання предметної області маркетингу.
Здатність критично аналізувати й узагальнювати положення предметної області сучасного маркетингу.
Здатність проваджувати маркетингову діяльність на основі розуміння сутності та змісту теорії маркетингу і функціональних зв’язків між її складовими.
Здатність коректно застосовувати методи, прийоми та інструменти маркетингу.
Здатність використовувати інструментарій маркетингу в інноваційної діяльності.
Здатність планування і провадження ефективної маркетингової діяльності ринкового суб’єкта в кросфункціональному розрізі.
Здатність пропонувати вдосконалення щодо функцій маркетингової діяльності.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Маркетинг в соціальних мережах» є:
Демонструвати знання і розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності.
Аналізувати і прогнозувати ринкові явища та процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності.
Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію.
Застосовувати інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, гнучко адаптуватися до змін маркетингового середовища.
Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта.
Відповідати вимогам, які висуваються до сучасного маркетолога, підвищувати рівень особистої професійної підготовки.
Попередньо опановані дисципліни: інформаційні системи і технології в маркетингу.
Зміст курсу
Тема 1. Маркетинг у соціальних мережах: суть, цілі та завдання.
Тема 2. Вітчизняний досвід реалізація маркетингу та комунікацій бізнесу в соціальних мережах.
Тема 3. Планування роботи фахівця з маркетингу у соціальних мережах. Вимоги до навичок СММників.
Тема 4. Контент стратегія та план в СММ.
Тема 5. Держава та органи місцевого самоврядування у соціальних мережах.
Тема 6. Реалізація бізнес-комунікацій та маркетингу в соціальних мережах громадських організацій, спільнот та рухів.
Тема 7. Розвиток бренду та SMM.
Тема 8. Особливості маркетингу та просування маркетингових та рекламних агенцій й PR.
Тема 9. Інструменти формування та впливу на суспільну думку в соціальних мережах.
Тема 10. Маркетинг у соціальних мережах формальної та неформальної професійної освіти в сфері маркетингу.