Освітній рівень |
Перший (бакалаврський) |
Програма навчання |
Вибіркова |
Галузь знань |
07 Управління та адміністрування |
Спеціальність |
075 Маркетинг |
Освітня програма |
Маркетинг |
Обсяг дисципліни |
4 кредити (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять |
лекції (22 академічні години), практичні заняття (20 академічних годин) |
Форма контролю |
Диференційований залік |
Вивчення дисципліни «Маркетинг стартапів» має на меті надання студентами системи теоретичних знань і прикладних навичок започаткування та організації функціонування Start-up проектів.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:
Здатність до вирішення проблемних питань і прийняття управлінських рішень у професійній діяльності.
Здатність до ініціювання та реалізації інноваційних проектів в підприємницькій, торговельній та/або біржовій діяльності.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Маркетинг старпатів» є:
Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію.
Застосовувати інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, гнучко адаптуватися до змін маркетингового середовища.
Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта.
Попередньо опановані дисципліни: основи креативного мислення, психологія реклами.
Зміст курсу
Тема 1. Маркетингові особливості організація та функціонування Start-up проектів.
Тема 2. Бізнес–моделювання у форматі Start-up.
Тема 3. Позиціонування та створення бренду Start-up проектів.
Тема 4. Підбір персоналу та культура підприємства.
Тема 5. Побудова партнерства та маркетингових комунікацій.
Тема 6. Особливості фінансування Start-up проектів.
Тема 7. Розробка програми лояльності Start-up проектів.
Тема 8. Обґрунтування бізнес-плану Start-up проектів.