Навчальний курс 075Б1М7 Маркетинг стартапів

Освітній рівень

Перший (бакалаврський)

Програма навчання

Вибіркова

Галузь знань

07 Управління та адміністрування

Спеціальність

075 Маркетинг

Освітня програма

Маркетинг

Обсяг дисципліни

4 кредити (120 академічних годин)

Види аудиторних занять

лекції (22 академічні години),

практичні заняття (20 академічних годин)

Форма контролю

Диференційований залік

Вивчення дисципліни «Маркетинг стартапів» має на меті надання студентами системи теоретичних знань і прикладних навичок започаткування та організації функціонування Start-up  проектів.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:

Здатність до вирішення проблемних питань і прийняття управлінських рішень у професійній діяльності.

Здатність до ініціювання та реалізації інноваційних проектів в підприємницькій, торговельній та/або біржовій діяльності.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Маркетинг старпатів» є:

Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію.

Застосовувати інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, гнучко адаптуватися до змін маркетингового середовища.

Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта.

Попередньо опановані дисципліни: основи креативного мислення, психологія реклами.

Зміст курсу

Тема 1. Маркетингові особливості організація та функціонування Start-up проектів.

Тема 2. Бізнес–моделювання у форматі Start-up.

Тема 3. Позиціонування та створення бренду Start-up проектів.

Тема 4. Підбір персоналу та культура підприємства.

Тема 5. Побудова партнерства та маркетингових комунікацій.

Тема 6. Особливості фінансування Start-up проектів.

Тема 7. Розробка програми лояльності Start-up проектів.

Тема 8. Обґрунтування бізнес-плану Start-up проектів.

Координатор Syllabus