Освітній рівень |
Перший (бакалаврський) |
Програма навчання |
Вибіркова |
Галузь знань |
07 Управління та адміністрування |
Спеціальність |
075 Маркетинг |
Освітня програма |
Маркетинг |
Обсяг дисципліни |
4 кредити (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять |
лекції (22 академічні години), практичні заняття (20 академічних годин) |
Форма контролю |
Диференційований залік |
Вивчення дисципліни «Паблік рілейшнз» має на меті формування уявлення про паблік рилейшнз як ефективний інструмент розвитку бізнесу, основні поняття і напрямки роботи в піарі, управління іміджем, напрацювання прийомів та PR-технологій створення свого власного ділового імені, вміння ефективно представляти та позиціонувати свою ідею або бізнес-проект.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів загальних та фахових компетентностей:
- Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій; використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
- Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями
- Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій
- Здатність діяти соціально відповідально та свідомо
- Здатність критично аналізувати й узагальнювати положення предметної області сучасного маркетингу.
- Здатність проваджувати маркетингову діяльність на основі розуміння сутності та змісту теорії маркетингу і функціональних зв'язків між її складовими.
- Здатність використовувати маркетингові інформаційні системи в ухваленні маркетингових рішень і розробляти рекомендації щодо підвищення їх ефективності.
- Здатність пропонувати вдосконалення щодо функцій маркетингової діяльності.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Паблік рілейшнз» є:
- Застосовувати інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, гнучко адаптуватися до змін маркетингового середовища;
- Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта;
- Діяти соціально відповідально та громадсько свідомо на основі етичних принципів маркетингу, поваги до культурного різноманіття та цінностей громадянського суспільства з дотриманням прав і свобод особистості;
- Відповідати вимогам, які висуваються до сучасного маркетолога, підвищувати рівень особистої професійної підготовки.
Попередньо опановані дисципліни: маркетингове ціноутворення
Зміст курсу
Тема 1. Зв’язки з громадськістю як сфера діяльності і галузь наукових знань. Тема 2. Паблік рілейшнз у системі маркетингових комунікацій.
Тема 3. Цільова аудиторія Паблік рілейшнз.
Тема 4. Вибір інструментів і каналів комунікації з громадськістю. PR – копірайтинг.
Тема 5. Соціально-психологічні умови організації зав’язків з громадськістю. Тема 6. Використання інструментів PR органами виконавчої влади та місцевого самоврядування.
Тема 7. Використання паблік рілейшнз у персональному продажі.
Тема 8. Умови успішного публічного виступу.