Навчальний курс 075Б1М8 Паблік рілейшнз

Освітній рівень

Перший (бакалаврський)

Програма навчання

Вибіркова

Галузь знань

07 Управління та адміністрування

Спеціальність

075 Маркетинг

Освітня програма

Маркетинг

Обсяг дисципліни

4 кредити (120 академічних годин)

Види аудиторних занять

лекції (22 академічні години),

практичні заняття (20 академічних годин)

Форма контролю

Диференційований залік

Вивчення дисципліни «Паблік рілейшнз» має на меті формування уявлення про паблік рилейшнз як ефективний інструмент розвитку бізнесу, основні поняття і напрямки роботи в піарі,  управління іміджем, напрацювання прийомів та PR-технологій створення свого власного ділового імені, вміння ефективно представляти та позиціонувати свою ідею або бізнес-проект.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів загальних та фахових компетентностей:

  • Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій; використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
  • Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями
  • Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій
  • Здатність діяти соціально відповідально та свідомо
  • Здатність критично аналізувати й узагальнювати положення предметної області сучасного маркетингу.
  • Здатність проваджувати маркетингову діяльність на основі розуміння сутності та змісту теорії маркетингу і функціональних зв'язків між її складовими.
  • Здатність використовувати маркетингові інформаційні системи в ухваленні маркетингових рішень і розробляти рекомендації щодо підвищення їх ефективності.
  • Здатність пропонувати вдосконалення щодо функцій маркетингової діяльності.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Паблік рілейшнз» є:

  • Застосовувати інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, гнучко адаптуватися до змін маркетингового середовища;
  • Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта;
  • Діяти соціально відповідально та громадсько свідомо на основі етичних принципів маркетингу, поваги до культурного різноманіття та цінностей громадянського суспільства з дотриманням прав і свобод особистості;
  • Відповідати вимогам, які висуваються до сучасного маркетолога, підвищувати рівень особистої професійної підготовки.

Попередньо опановані дисципліни: маркетингове ціноутворення

Зміст курсу

Тема 1. Зв’язки з громадськістю як сфера діяльності і галузь наукових знань. Тема 2. Паблік рілейшнз у системі маркетингових комунікацій.

Тема 3. Цільова аудиторія Паблік рілейшнз.

Тема 4. Вибір інструментів і каналів комунікації з громадськістю. PR – копірайтинг.

Тема 5. Соціально-психологічні умови організації зав’язків з громадськістю. Тема 6. Використання інструментів PR органами виконавчої влади та місцевого самоврядування.

Тема 7. Використання паблік рілейшнз у персональному продажі.

Тема 8. Умови успішного публічного виступу.

Координатор Syllabus