Навчальний курс 075Б2М9 Обґрунтування господарських рішень і оцінювання ризиків

Освітній рівень

Перший (бакалаврський)

Програма навчання

Вибіркова

Галузь знань

07 Управління та адміністрування

Спеціальність

075 Маркетинг

Освітня програма

Маркетинг

Обсяг дисципліни

4 кредити (120 академічних годин)

Види аудиторних занять

лекції (22 академічні години),

практичні заняття (20 академічних годин)

Форма контролю

Диференційований залік

Вивчення дисципліни «Маркетингова аналітика» має на меті навчання студентів методам, інструментам та технікам збору, аналізу та використання даних для прийняття обґрунтованих маркетингових рішень; оволодіння навичками роботи з різноманітними джерелами даних, виконання аналітичних методів та моделей для оцінки ринкового середовища, прогнозування попиту, визначення ефективності маркетингових заходів та розробки стратегій оптимізації маркетингових програм; підготовка фахівців, здатних ефективно використовувати аналітичні інструменти для досягнення стратегічних та тактичних цілей у сфері маркетингу.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:

Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.

Здатність використовувати теоретичні положення маркетингу для інтерпретації та прогнозування явищ і процесів у маркетинговому середовищі.

Здатність використовувати маркетингові інформаційні системи в ухваленні маркетингових рішень і розробляти рекомендації щодо підвищення їх ефективності.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Маркетингова аналітика» є:

Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу.

Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію.

Виявляти й аналізувати ключові характеристики маркетингових систем різного рівня, а також особливості поведінки їх суб’єктів.

Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію.

Застосовувати інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, гнучко адаптуватися до змін маркетингового середовища.

Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта.

Попередньо опановані дисципліни: маркетингове ціноутворення

Зміст курсу

Тема 1. Вступ до маркетингової аналітики: поняття, методи та значення.

Тема 2. Збір та обробка маркетингових даних: джерела, техніки та інструменти.

Тема 3. Аналіз ринкових тенденцій та побудова прогностичних моделей.

Тема 4. Метрики та показники в маркетинговій аналітиці: вимірювання ефективності та продуктивності.

Тема 5. Використання веб-аналітики та інструментів моніторингу в маркетингових кампаніях.

Тема 6. Аналіз результатів рекламних кампаній: вплив, конверсія та вартість.

Тема 7. Аналітика в соціальних мережах: вимірювання ефективності та взаємодія з аудиторією.

Тема 8. Вимірювання та аналіз впливу маркетингових заходів на продажі та прибуток.

Тема 9. Використання аналітичних інструментів для стратегічного планування та прийняття маркетингових рішень.

Координатор Syllabus