Навчальний курс 075БОК04 Іноземна мова

Освітній рівень

Перший (бакалаврський)

Програма навчання

Обов’язкова

Галузь знань

07 Управління та адміністрування

Спеціальність

075 Маркетинг

Освітня програма

Маркетинг

Обсяг дисципліни

4 кредити (120 академічних годин)

Види аудиторних занять

практичні заняття (60 академічних годин)

Форма контролю

Диференційований залік

Вивчення дисципліни «Іноземна мова» спрямоване на розвиток іншомовної комунікативної компетенції на визначеному Програмою рівні В2 (незалежний користувач) для забезпечення ефективного спілкування майбутніх фахівців в академічній і професійній сферах у найбільш типових ситуаціях.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:

ІК. Здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування відповідних теорій та методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

ЗК9. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.

ЗК10. Здатність спілкуватися іноземною мовою.

ЗК13. Здатність працювати в міжнародному контексті.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Іноземна мова» є:

Р10. Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта.

Р12. Виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.

Р16. Відповідати вимогам, які висуваються до сучасного маркетолога, підвищувати рівень особистої професійної підготовки.

Р17. Демонструвати навички письмової та усної професійної комунікації державною й іноземною мовами, а також належного використання професійної термінології.

Попередньо опановані дисципліни: іноземна мова та українська мова, що викладаються у закладах загальної середньої освіти.

Зміст курсу

Тема 1. Я і моя сім’я.

Тема 2. Життя студента.

Тема 3. Освіта. Наш університет.

Тема 4. Написання резюме, супроводжуючих листів. Співбесіда.

Тема 5. Основи ділового етикету. Ведення телефонних розмов.

Тема 6. Електронні засоби комунікації.

Координатор Syllabus