Навчальний курс 075БОК06 Філософія

Освітній рівень

Перший (бакалаврський)

Програма навчання

Обов’язкова

Галузь знань

07 Управління та адміністрування

Спеціальність

075 Маркетинг

Освітня програма

Маркетинг

Обсяг дисципліни

3 кредити (90 академічних годин)

Види аудиторних занять

лекції (16 академічних годин),

практичні заняття (14 академічних годин)

Форма контролю

Екзамен

Вивчення дисципліни «Філософія» має на меті набуття студентами знань про філософію як інтегральний феномен інтелектуальної культури на історичному та особистісному рівнях.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:

ІК. Здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування відповідних теорій та методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

ЗК1. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.

ЗК2. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.

ЗК3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

ЗК8. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні.

ЗК12. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).

ЗК14. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо

СК2. Здатність критично аналізувати й узагальнювати положення предметної області сучасного маркетингу.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Філософія» є:

Р10. Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта.

Р12. Виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.

Р15. Діяти соціально відповідально та громадсько свідомо на основі етичних принципів маркетингу, поваги до культурного різноманіття та цінностей громадянського суспільства з дотриманням прав і свобод особистості.

Р18. Демонструвати відповідальність у ставленні до моральних, культурних, наукових цінностей і досягнень суспільства у професійній маркетинговій діяльності.

Передумовою вивчення дисципліни є шкільні курси «Історія», «Людина і світ», «Суспільствознавство», «Художня культура».

Зміст курсу

Тема 1. Філософія як специфічний тип знання.

Тема 2. Проблеми онтології. Структура та сутність свідомості.

Тема 3. Пізнання як відображення навколишньої дійсності.

Тема 4. Концепції розвитку. Діалектика та метафізика.

Тема 5. Проблема людини у філософії.

Тема 6. Суспільство: основи філософського аналізу.

Тема 7. Філософія релігії. Актуальні проблеми релігієзнавства.

Тема 8. Етика і естетика.

Координатор Syllabus