Освітній рівень |
Перший (бакалаврський) |
Програма навчання |
Обов’язкова |
Галузь знань |
07 Управління та адміністрування |
Спеціальність |
075 Маркетинг |
Освітня програма |
Маркетинг |
Обсяг дисципліни |
5 кредитів (150 академічних годин) |
Види аудиторних занять |
лекції (26 академічних годин), практичні заняття (24 академічні години) |
Форма контролю |
Екзамен |
Вивчення дисципліни «Мікроекономіка» спрямоване на формування у здобувачів ринково орієнтованого економічного світогляду і знань щодо методів прийняття оптимальних господарських рішень за наявних обмежених ресурсів та альтернативних можливостей їх використання.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:
ІК. Здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування відповідних теорій та методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.
ЗК3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК4. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
ЗК5. Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків.
СК11. Здатність аналізувати поведінку ринкових суб’єктів та визначати особливості функціонування ринків.
СК14. Здатність пропонувати вдосконалення щодо функцій маркетингової діяльності.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Інноваційне підприємництво» є:
Р2. Аналізувати і прогнозувати ринкові явища та процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності.
Р5. Виявляти й аналізувати ключові характеристики маркетингових систем різного рівня, а також особливості поведінки їх суб’єктів.
Р13. Відповідати за результати своєї діяльності, виявляти навички підприємницької та управлінської ініціативи.
Р16. Відповідати вимогам, які висуваються до сучасного маркетолога, підвищувати рівень особистої професійної підготовки.
Попередньо опановані дисципліни: «Вступ до фаху», «Політекономія».
Зміст курсу
Тема 1. Предмет і метод мікроекономіки.
Тема 2. Теорія граничної корисності і поведінка споживача.
Тема 3. Ординалістська теорія поведінки споживача.
Тема 4. Аналіз поведінки споживача.
Тема 5. Попит і пропозиція, їх взаємодія.
Тема 6. Мікроекономічна модель фірми.
Тема 7. Варіації факторів виробництва. Оптимум виробника.
Тема 8. Витрати і результати виробництва.
Тема 9. Ринок досконалої конкуренції.
Тема 10. Монопольний ринок.
Тема 11. Олігополія.
Тема 12. Ринок монополістичної конкуренції.
Тема 13. Загальна характеристика факторних ринків.
Тема 14. Ринок праці.
Тема 15. Ринок капіталу.
Тема 16. Загальна рівновага конкурентних ринків.
Тема 17. Зовнішні ефекти в ринковій економіці та їх державне регулювання.