Освітній рівень |
Перший (бакалаврський) |
Програма навчання |
Обов’язкова |
Галузь знань |
07 Управління та адміністрування |
Спеціальність |
075 Маркетинг |
Освітня програма |
Маркетинг |
Обсяг дисципліни |
4 кредити (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять |
лекції (24 академічні години), практичні заняття (24 академічні години) |
Форма контролю |
екзамен |
Вивчення дисципліни «Товарознавство» має на меті формування у студентів знань, навичок та компетенцій щодо надання необхідних знань з теорії товарознавства, теоретичного підходу до пізнання товару, принципів побудови класифікації та кодування товарів, оцінювання та управління якістю, засвоєння професійних категорій, фахових понять та накопичення знань, навичок і методів дослідження якості товарів.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:
ІК. Здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування відповідних теорій та методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.
ЗК5. Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків
ЗК6. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності
ЗК7. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях
ЗК9. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій
СК1. Здатність логічно і послідовно відтворювати отримані знання предметної області маркетингу
СК2. Здатність критично аналізувати й узагальнювати положення предметної області сучасного маркетингу
Програмними результатами вивчення дисципліни «Товарознавство» є:
Р1. Демонструвати знання і розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності.
Р3. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу.
Р7. Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію.
Р8. Застосовувати інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, гнучко адаптуватися до змін маркетингового середовища.
Р16. Відповідати вимогам, які висуваються до сучасного маркетолога, підвищувати рівень особистої професійної підготовки
Попередньо опановані дисципліни: «Теорія мотивації та поведінки споживача», «Маркетинг», «Економіка підприємства».
Зміст курсу
Тема 1. Теоретичні основи загального товарознавства.
Тема 2. Класифікація та асортимент товарів.
Тема 3. Кодування товарів. Інформація про товар.
Тема 4. Споживна цінність та споживні властивості товарів.
Тема 5. Якість товарів. Оцінювання якості товарів. Конкурентоспроможність товару.
Тема 6. Чинники та фактори забезпечення якості товару