Навчальний курс 075БОК23 Маркетингова товарна політика

Освітній рівень

Перший (бакалаврський)

Програма навчання

Обов’язкова

Галузь знань

07 Управління та адміністрування

Спеціальність

075 Маркетинг

Освітня програма

Маркетинг

Обсяг дисципліни

4 кредити (120 академічних годин)

Види аудиторних занять

лекції (24 академічні години),

практичні заняття (24 академічні години)

Форма контролю

екзамен

Вивчення дисципліни «Маркетингова товарна політика» має на меті формування у здобувачів теоретичних знань та практичних навичок щодо ефективного управління товарною політикою підприємства, маркетингового планування продукту, оптимізації товарної політики та розроблення товарів і послуг ринкової новизни.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів загальних та фахових компетентностей:

ІК. Здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування відповідних теорій та методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

ЗК6. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

ЗК9. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.

СК1. Здатність логічно і послідовно відтворювати отримані знання предметної області маркетингу.

СК4. Здатність проваджувати маркетингову діяльність на основі розуміння сутності та змісту теорії маркетингу і функціональних зв'язків між її складовими.

СК5. Здатність коректно застосовувати методи, прийоми та інструменти маркетингу.

СК13. Здатність планування і провадження ефективної маркетингової діяльності ринкового суб’єкта в крос-функціональному розрізі.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Маркетингова товарна політика» є:

Р1. Демонструвати знання і розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності.

Р4. Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію.

Р5. Виявляти й аналізувати ключові характеристики маркетингових систем різного рівня, а також особливості поведінки їх суб’єктів.

Р10. Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта.

Р16. Відповідати вимогам, які висуваються до сучасного маркетолога, підвищувати рівень особистої професійної підготовки.

Попередньо опановані дисципліни: маркетинг, товарознавство, логістика.

Зміст курсу

Тема 1. Сутність, зміст і завдання товарної політики підприємства.

Тема 2. Товари і послуги в маркетинговій діяльності. Ринок товарів і послуг.

Тема 3. Роль ціна в системі ринкових характеристик товару.

Тема 4. Конкурентоспроможність товару та її показники.

Тема 5. Маркетингові дослідження товарного ринку.

Тема 6. Життєвий цикл товару.

Тема 7. Цільовий ринок товару і методика його вибору.

Тема 8. Організація управління продуктом.

Тема 9. Упаковка в системі планування продукту.

Координатор Syllabus