Освітній рівень |
Перший (бакалаврський) |
Програма навчання |
Обов’язкова |
Галузь знань |
07 Управління та адміністрування |
Спеціальність |
075 Маркетинг |
Освітня програма |
Маркетинг |
Обсяг дисципліни |
4 кредити (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять |
лекції (24 академічні години), практичні заняття (24 академічні години) |
Форма контролю |
екзамен |
Вивчення дисципліни «Маркетингова товарна політика» має на меті формування у здобувачів теоретичних знань та практичних навичок щодо ефективного управління товарною політикою підприємства, маркетингового планування продукту, оптимізації товарної політики та розроблення товарів і послуг ринкової новизни.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів загальних та фахових компетентностей:
ІК. Здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування відповідних теорій та методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.
ЗК6. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
ЗК9. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
СК1. Здатність логічно і послідовно відтворювати отримані знання предметної області маркетингу.
СК4. Здатність проваджувати маркетингову діяльність на основі розуміння сутності та змісту теорії маркетингу і функціональних зв'язків між її складовими.
СК5. Здатність коректно застосовувати методи, прийоми та інструменти маркетингу.
СК13. Здатність планування і провадження ефективної маркетингової діяльності ринкового суб’єкта в крос-функціональному розрізі.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Маркетингова товарна політика» є:
Р1. Демонструвати знання і розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності.
Р4. Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію.
Р5. Виявляти й аналізувати ключові характеристики маркетингових систем різного рівня, а також особливості поведінки їх суб’єктів.
Р10. Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта.
Р16. Відповідати вимогам, які висуваються до сучасного маркетолога, підвищувати рівень особистої професійної підготовки.
Попередньо опановані дисципліни: маркетинг, товарознавство, логістика.
Зміст курсу
Тема 1. Сутність, зміст і завдання товарної політики підприємства.
Тема 2. Товари і послуги в маркетинговій діяльності. Ринок товарів і послуг.
Тема 3. Роль ціна в системі ринкових характеристик товару.
Тема 4. Конкурентоспроможність товару та її показники.
Тема 5. Маркетингові дослідження товарного ринку.
Тема 6. Життєвий цикл товару.
Тема 7. Цільовий ринок товару і методика його вибору.
Тема 8. Організація управління продуктом.
Тема 9. Упаковка в системі планування продукту.