Навчальний курс 075БОК25 Digital-маркетинг

Освітній рівень

Перший (бакалаврський)

Програма навчання

Обов’язкова

Галузь знань

07 Управління та адміністрування

Спеціальність

075 Маркетинг

Освітня програма

Маркетинг

Обсяг дисципліни

4 кредити (120 академічних годин)

Види аудиторних занять

лекції (24 академічні години),

практичні заняття (24 академічні години)

Форма контролю

екзамен

Вивчення дисципліни «Digital-маркетинг» має на меті ознайомлення з основними концепціями, інструментами та стратегіями цифрового маркетингу з метою підготовки кваліфікованих фахівців, здатних ефективно використовувати цифрові технології для просування товарів та послуг на ринку; формування розуміння особливостей цифрового середовища, вивчення інструментів онлайн-маркетингу, а також розвиток навичок аналізу та планування цифрових маркетингових кампаній; оволодіння студентами знаннями про інноваційні тенденції та стратегії в галузі цифрового маркетингу, що дозволить їм успішно адаптуватися до швидко змінюючогося цифрового середовища та розвивати конкурентні переваги для підприємств на ринку.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:

ІК. Здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування відповідних теорій та методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

ЗК3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

ЗК6. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

ЗК7. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК9. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.

ЗК10. Здатність спілкуватися іноземною мовою.

СК2. Здатність критично аналізувати й узагальнювати положення предметної області сучасного маркетингу.

СК6. Здатність проводити маркетингові дослідження у різних сферах маркетингової діяльності.

СК8. Здатність розробляти маркетингове забезпечення розвитку бізнесу в умовах невизначеності.

СК9. Здатність використовувати інструментарій маркетингу в інноваційної діяльності.

СК11. Здатність аналізувати поведінку ринкових суб’єктів та визначати особливості функціонування ринків.

СК15. Здатність використовувати інструменти маркетингу в сфері ефективного адміністрування й раціонального управління розвитком територіальних громад

Програмними результатами вивчення дисципліни «Digital-маркетинг» є:

Р3. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу.

Р4. Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію.

Р5. Виявляти й аналізувати ключові характеристики маркетингових систем різного рівня, а також особливості поведінки їх суб’єктів.

Р7. Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію.

Р8. Застосовувати інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, гнучко адаптуватися до змін маркетингового середовища.

Р10. Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта.

Р13. Відповідати за результати своєї діяльності, виявляти навички підприємницької та управлінської ініціативи.

Р19. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини між органами місцевого самоврядування, бізнесом та громадою

Попередньо опановані дисципліни: «Інформаційні системи і технології в маркетингу», «Маркетинг в публічному управлінні», «Маркетинг в соціальних мережах».

Зміст курсу

Тема 1. Сутність, завдання та інструменти digital-маркетингу.

Тема 2. Основи бізнесу в digital-середовищі. Трансформація ринків та поведінки споживачів.

Тема 3. Формування стратегії digital-маркетингу підприємства.

Тема 4. Контент-маркетинг та канали його реалізації.

Тема 5. Особливості маркетингової діяльності у digital-ринку. Товари та послуги в цифровому середовищі.

Тема 6. Ефективність digital-маркетингу.

Тема 7. Маркетинг пошукових машин (SEM, SEO та PPC).

Тема 8. Веб-сайт як інструмент маркетингу.

Тема 9. Маркетинг у соціальних медіа, мережах та месенджери. Аналітика соціальних мереж.

Тема 10. Email-маркетинг та маркетинг впливу (Influence marketing).

Координатор Syllabus