Навчальний курс 075БОК30 Бізнес-планування

Освітній рівень

Перший (бакалаврський)

Програма навчання

Обов’язкова

Галузь знань

07 Управління та адміністрування

Спеціальність

075 Маркетинг

Освітня програма

Маркетинг

Обсяг дисципліни

4 кредитів (120 академічних годин)

Види аудиторних занять

лекції (24 академічних годин),

практичні заняття (24 академічних години)

Форма контролю

Екзамен

Вивчення дисципліни «Бізнес-планування» має на меті набуття студентами теоретичних компетентностей та практичних навичок в сфері планування бізнесу, складання бізнес-плану та його аналізу за функціональними аспектами.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:

ІК. Здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування відповідних теорій та методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

ЗК6. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

ЗК8. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні.

ЗК9. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.

ЗК11. Здатність працювати в команді.

ЗК13. Здатність працювати в міжнародному контексті.

ЗК14. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо

СК2. Здатність критично аналізувати й узагальнювати положення предметної області сучасного маркетингу.

СК5. Здатність коректно застосовувати методи, прийоми та інструменти маркетингу.

СК7. Здатність визначати вплив функціональних областей маркетингу на результати господарської діяльності ринкових суб’єктів.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Інноваційне підприємництво» є:

Р2. Аналізувати і прогнозувати ринкові явища та процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності.

Р4. Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію.

Р6. Визначати функціональні області маркетингової діяльності ринкового суб’єкта та їх взаємозв’язки в системі управління, розраховувати відповідні показники, які характеризують результативність такої діяльності.

Р9. Оцінювати ризики провадження маркетингової діяльності, встановлювати рівень невизначеності маркетингового середовища при прийнятті управлінських рішень.

Р11. Демонструвати вміння застосовувати міждисциплінарний підхід та здійснювати маркетингові функції ринкового суб’єкта.

Р13. Відповідати за результати своєї діяльності, виявляти навички підприємницької та управлінської ініціативи.

Р14. Виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення.

Попередньо опановані дисципліни: маркетингові дослідження, логістика, маркетинг підприємств виробничої та невиробничої сфери, маркетингове ціноутворення

Зміст курсу

Змістовний модуль 1. Методологія планування бізнесу.

Тема 1. Предмет, зміст та структура курсу. Концепція бізнес-плану. Життєвий цикл бізнес-плану.

Тема 2. Інструментарій інвестиційного аналізу.

Тема 3. Критерії оцінювання інвестиційних проектів. Оцінювання проектних рішень в умовах ризику та невизначеності.

Змістовний модуль 2. Функціональні аспекти бізнес-планування.

Тема 4. Маркетинговий аналіз в бізнес-плануванні.

Тема 5. Технічний аналіз в бізнес-плануванні.

Тема 6. Інституційний аналіз в бізнес-плануванні.

Тема 7. Соціальний аналіз в бізнес-плануванні.

Тема 8. Екологічний аналіз в бізнес-плануванні.

Тема 9. Фінансовий аналіз в бізнес-плануванні.

Тема 10. Економічний аналіз в бізнес-плануванні.

Координатор Syllabus