Освітній рівень |
Перший (бакалаврський) |
Програма навчання |
Обов’язкова |
Галузь знань |
07 Управління та адміністрування |
Спеціальність |
075 Маркетинг |
Освітня програма |
Маркетинг |
Обсяг дисципліни |
5 кредитів (150 академічних годин) |
Види аудиторних занять |
лекції (30 академічних годин), практичні заняття (30 академічних години) |
Форма контролю |
Екзамен |
Вивчення дисципліни «Управління продажами» має на меті формування усвідомлення сутності можливих каналів розподілу товарів (послуг), рішень щодо управління продажами, а також відпрацювання практичних навичок вирішення маркетингових завдань у процесі аналізу, планування та організації продажів, управління торгівельними відношеннями.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів загальних та фахових компетентностей:
ІК. Здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування відповідних теорій та методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.ЗК6. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності
ЗК8. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні
ЗК11. Здатність працювати у команді
ЗК12. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності
СК1. Здатність логічно і послідовно відтворювати отримані знання предметної області маркетингу.
СК3. Здатність використовувати теоретичні положення маркетингу для інтерпретації та прогнозування явищ і процесів у маркетинговому середовищі.
СК11. Здатність аналізувати поведінку ринкових суб’єктів та визначати особливості функціонування ринків.
СК 13. Здатність планування і провадження ефективної маркетингової діяльності ринкового суб’єкта в крос-функціональному розрізі.
СК15. Здатність використовувати інструменти маркетингу в сфері ефективного адміністрування й раціонального управління розвитком територіальних громад.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Управління продажами» є:
Р2. Аналізувати і прогнозувати ринкові явища та процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності.
Р5. Виявляти й аналізувати ключові характеристики маркетингових систем різного рівня, а також особливості поведінки їх суб’єктів.
Р6. Визначати функціональні області маркетингової діяльності ринкового суб’єкта та їх взаємозв’язки в системі управління, розраховувати відповідні показники, які характеризують результативність такої діяльності.
Р9. Оцінювати ризики провадження маркетингової діяльності, встановлювати рівень невизначеності маркетингового середовища при прийнятті управлінських рішень.
Р10. Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта.
Р14. Виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення.
Попередньо опановані дисципліни: маркетингова товарна політика, маркетингове ціноутворення
Зміст курсу
Змістовий модуль 1. Планування та організація продажів товарної продукції.
Тема 1. Канали розподілу товарів: поняття, характеристики та різновиди.
Тема 2. Гуртові посередники, гуртова торгівля.
Тема 3. Роздрібна торгівля.
Тема 4. Організація продажів товарної продукції.
Тема 5. Прогнозування продажів
Змістовий модуль 2. Стимулювання продажів товарної продукції.
Тема 6. Структура управління продажами товарної продукції.
Тема 7. Психологічні аспекти процесу продажу товарів і послуг.
Тема 8. Стимулювання продажів: технології sales promotion.
Тема 9. Мерчандайзинг в управлінні роздрібними продажами.