Освітній рівень |
Перший (бакалаврський) |
Програма навчання |
Обов’язкова |
Галузь знань |
07 Управління та адміністрування |
Спеціальність |
075 Маркетинг |
Освітня програма |
Маркетинг |
Обсяг дисципліни |
4 кредити (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять |
лекції (24 академічні години), практичні заняття (24 академічні години) |
Форма контролю |
Екзамен |
Вивчення дисципліни «Інноваційне підприємництво» має на меті формування системи знань щодо особливостей інноваційного підприємництва і практичних навичок у створенні і управлінні інноваційними продуктами, технологіями, проєктами на початковій стадії, підготовка студентів до участі в інкубаційних, акселераційних і грантових програмах підтримки інноваційних проєктів.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:
ІК. Здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування відповідних теорій та методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.
ЗК5. Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків.
ЗК7. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК9. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
СК3. Здатність використовувати теоретичні положення маркетингу для інтерпретації та прогнозування явищ і процесів у маркетинговому середовищі.
СК5. Здатність коректно застосовувати методи, прийоми та інструменти маркетингу.
СК8. Здатність розробляти маркетингове забезпечення розвитку бізнесу в умовах невизначеності.
СК9. Здатність використовувати інструментарій маркетингу в інноваційній діяльності.
СК13. Здатність планування і провадження ефективної маркетингової діяльності ринкового суб’єкта в крос-функціональному розрізі.
СК15. Здатність використовувати інструменти маркетингу в сфері ефективного адміністрування й раціонального управління розвитком територіальних громад.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Інноваційне підприємництво» є:
Р4. Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію.
Р8. Застосовувати інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, гнучко адаптуватися до змін маркетингового середовища.
Р12. Виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.
Р13. Відповідати за результати своєї діяльності, виявляти навички підприємницької та управлінської ініціативи.
Р19. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини між органами місцевого самоврядування, бізнесом та громадою.
Попередньо опановані дисципліни: маркетинг підприємств виробничої і невиробничої сфер, маркетинг стартапів; маркетинг підприємств (організацій, установ) комунальної власності, маркетингове ціноутворення, оцінка бізнесу.
Зміст курсу
Тема 1. Інновації: становлення та сучасні тенденції розвитку інноваційного підприємництва.
Тема 2. Маркетингові особливості процесу створення та формування попиту на інновації.
Тема 3. Інноваційна політика фірми.
Тема 4. Оновлення техніко-технологічної бази підприємства та продукції.
Тема 5. Система управління інноваційним підприємництвом.
Тема 6. Сучасні організаційні форми та маркетингові аспекти реалізації інноваційних проектів.
Тема 7. Фінансування інноваційних процесів.
Тема 8. Державне регулювання і стимулювання інноваційного підприємництва.
Тема 9. Маркетинговий моніторинг інновацій.
Тема 10. Комплексна оцінка ефективності інноваційного підприємництва.