Навчальний курс 075БОК34 Маркетингові комунікації

Освітній рівень

Перший (бакалаврський)

Програма навчання

Обов’язкова

Галузь знань

07 Управління та адміністрування

Спеціальність

075 Маркетинг

Освітня програма

Маркетинг

Обсяг дисципліни

5 кредитів (150 академічних годин)

Види аудиторних занять

лекції (30 академічних годин),

практичні заняття (30 академічних години)

Форма контролю

Екзамен

Вивчення дисципліни «Маркетингові комунікації» має на меті формування теоретичної бази та навичок використання методів та прийомів практичного вирішення проблем створення комунікацій фірми зі споживачами та контактними аудиторіями, створення свого власного ділового імені, розроблення комунікаційної політики для залучення партнерів та інвесторів.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів загальних та фахових компетентностей:

ІК. Здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування відповідних теорій та методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

ЗК3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

ЗК4. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

ЗК6. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності

ЗК7. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК12. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності

ЗК14. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо

СК1. Здатність логічно і послідовно відтворювати отримані знання предметної області маркетингу.

СК2. Здатність критично аналізувати й узагальнювати положення предметної області сучасного маркетингу.

СК4. Здатність проваджувати маркетингову діяльність на основі розуміння сутності та змісту теорії маркетингу і функціональних зв'язків між її складовими.

СК5. Здатність коректно застосовувати методи, прийоми та інструменти маркетингу.

СК7. Здатність визначати вплив функціональних областей маркетингу на результати господарської діяльності ринкових суб’єктів.

СК10. Здатність використовувати маркетингові інформаційні системи в ухваленні маркетингових рішень і розробляти рекомендації щодо підвищення їх ефективності.

СК14. Здатність пропонувати вдосконалення щодо функцій маркетингової діяльності.

СК15. Здатність використовувати інструменти маркетингу в сфері ефективного адміністрування й раціонального управління розвитком територіальних громад.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Маркетингові комунікації» є:

Р1. Демонструвати знання і розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності.

Р3. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу.

Р5. Виявляти й аналізувати ключові характеристики маркетингових систем різного рівня, а також особливості поведінки їх суб’єктів.

Р7. Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію.

Р10. Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта.

Р11. Демонструвати вміння застосовувати міждисциплінарний підхід та здійснювати маркетингові функції ринкового суб’єкта.

Р12. Виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.

Р13. Відповідати за результати своєї діяльності, виявляти навички підприємницької та управлінської ініціативи.

Р19. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини між органами місцевого самоврядування, бізнесом та громадою.

Попередньо опановані дисципліни: «Бізнес-планування», «Соціальний маркетинг», «Маркетингові дослідження».

Зміст курсу

Змістовий модуль 1. Сутність комунікаційної політики.

Тема 1. Комунікаційна політика в системі маркетингу

Тема 2. Класифікація та характеристики елементів системи маркетингових комунікацій

Тема 3. Програма розробки ефективних маркетингових комунікацій

Тема 4. Психологічні та естетичні основи комунікацій.

Змістовий модуль 2. Складові системи маркетингових комунікацій.

Тема 5. Пряма реклама, дірект-маркетинг та реклама на місці продажу

Тема 6. Стимулювання збуту.

Тема 7. Персональний продаж

Тема 8. Роль ярмарків і виставок у комунікаційній політиці

Тема 9. Популяризація товарних марок, психологія бренда.

Тема 10. Комунікаційна політика у публічному управлінні.

Координатор Syllabus