Освітній рівень | Другий (магістерський) |
Програма навчання | Вибіркова |
Галузь знань | 07 Управління та адміністрування |
Спеціальність | 075 Маркетинг |
Освітня програма | Маркетинг |
Обсяг дисципліни | 4 кредити (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять | Лекції (22 академічні години) практичні заняття (20 академічних годин) |
Форма контролю | Диференційований залік |
Вивчення дисципліни «Медіа-планування» спрямоване на формування навичок маркетолога у сфері комунікацій роботи із засобами масової інформації, складання медіаплану залежно від задач.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:
– Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.
– Здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу.
– Здатність застосовувати творчий підхід до роботи за фахом.
Програмними результатами вивчення дисципліни « Медіа-планування» є:
– Вміти адаптувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта.
– Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку.
Передумовами вивчення дисципліни « Медіа-планування» є попередньо опановані на першому рівні вищої освіти дисципліни, які формують наступні загальні компетентності: здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу; здатність виявляти ініціативу та підприємливість.
Змістовий модуль 1. Роль і значення медіа планування у маркетингових комунікаціях
Тема 1. Сутність і структура сучасних медіа.
Тема 2. Медіапланування як елемент комунікаційної стратегії.
Тема 3. Аналіз інформаційного середовища.
Тема 4. Дослідження конкурентів медіа ринку.
Тема 5. Дослідження цільової аудиторії.
Змістовий модуль 2. Розробка медіа плану.
Тема 6. Розробка медіастратегії. Визначення каналів комунікації.
Тема 7. Постановка цілей і завдань медіа плану
Тема 8. Формування бюджету.
Тема 9. Визначення періоду, частоти та інтенсивності рекламної кампанії. Тема 10. Визначення географії та охоплення рекламної кампанії.
Тема 11. Вибір конкретних носіїв для рекламного звернення.
Тема 12. Складання графіка розміщення рекламоносіїв