Навчальний курс 075М1М3 Продакт-плейсмент

Освітній рівень Другий (магістерський)
Програма навчання Вибіркова
Галузь знань 07 Управління та адміністрування
Спеціальність 075 Маркетинг
Освітня програма Маркетинг
Обсяг дисципліни 4 кредити (120 академічних годин)
Види аудиторних занять Лекції (22 академічні години)
практичні заняття (20 академічних годин)
Форма контролю Диференційований залік

Вивчення дисципліни «Продакт-плейсмент» спрямоване на формування знань та навичок застосування технологій продакт-плейсменту як сучасного засобу маркетингових комунікацій.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:

– Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.

– Здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу.

– Здатність застосовувати творчий підхід до роботи за фахом.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Продакт-плейсмент» є:

– Вміти адаптувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта.

– Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку.

Передумовами вивчення дисципліни «Продакт-плейсмент» є попередньо опановані дисципліни «Креативна економіка», «Стратегічний маркетинг».

Змістовий модуль 1. Сутність та основні засоби продакт-плейсменту

Тема 1. Сутність продакт-плейсменту як засобу маркетингових комунікацій.

Тема 2. Iсторія формування та розвитку продукт-плейсменту.

Тема 3. Типи продакт-плейсменту: візуальний, вербальний і невербальний та канали їх розповсюдження.

Змістовий модуль 2. Технології продакт-плейсменту та їх реалізація

Тема 4. Переваги та відмінність продакт-плейсменту від інших видів реклами.

Тема 5. Формування культури престижності засобами продакт-плейсмент.

Тема 6. Психологічний вплив продакт-плейсмент на купівельну поведінку.

Тема 7. Персонажі продакт-плейсменту та синдром наслідування.

Координатор Syllabus