Освітній рівень | Другий (магістерський) |
Програма навчання | Вибіркова |
Галузь знань | 07 Управління та адміністрування |
Спеціальність | 075 Маркетинг |
Освітня програма | Маркетинг |
Обсяг дисципліни | 4 кредити (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять | Лекції (22 академічні години) практичні заняття (20 академічних годин) |
Форма контролю | Диференційований залік |
Вивчення дисципліни «Продакт-плейсмент» спрямоване на формування знань та навичок застосування технологій продакт-плейсменту як сучасного засобу маркетингових комунікацій.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:
– Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.
– Здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу.
– Здатність застосовувати творчий підхід до роботи за фахом.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Продакт-плейсмент» є:
– Вміти адаптувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта.
– Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку.
Передумовами вивчення дисципліни «Продакт-плейсмент» є попередньо опановані дисципліни «Креативна економіка», «Стратегічний маркетинг».
Змістовий модуль 1. Сутність та основні засоби продакт-плейсменту
Тема 1. Сутність продакт-плейсменту як засобу маркетингових комунікацій.
Тема 2. Iсторія формування та розвитку продукт-плейсменту.
Тема 3. Типи продакт-плейсменту: візуальний, вербальний і невербальний та канали їх розповсюдження.
Змістовий модуль 2. Технології продакт-плейсменту та їх реалізація
Тема 4. Переваги та відмінність продакт-плейсменту від інших видів реклами.
Тема 5. Формування культури престижності засобами продакт-плейсмент.
Тема 6. Психологічний вплив продакт-плейсмент на купівельну поведінку.
Тема 7. Персонажі продакт-плейсменту та синдром наслідування.