Навчальний курс 075М2М1 Контент-маркетинг

Освітній рівень Другий (магістерський)
Програма навчання Вибіркова
Галузь знань 07 Управління та адміністрування
Спеціальність 075 Маркетинг
Освітня програма Маркетинг
Обсяг дисципліни 4 кредити (120 академічних годин)
Види аудиторних занять Лекції (22 академічні години)
практичні заняття (20 академічних годин)
Форма контролю Диференційований залік

Вивчення дисципліни «Контент-маркетинг» спрямоване на формування у студентів сучасних знань та вмінь щодо створення та розповсюдження актуального для цільової аудиторії контенту з метою її залучення та стимулювання до дії. Тобто набуття первинних навичок щодо генерування інформації, яку клієнти отримують у потрібний час і в потрібному місці, оскільки цей маркетинговий інструмент працює краще за будь-яку пряму рекламу, за умов якщо стратегія контент-маркетингу розроблена і вірно впроваджена.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:

– Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.

– Здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу.

– Здатність застосовувати творчий підхід до роботи за фахом.

– Здатність обирати і застосовувати ефективні засоби управління маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта на рівні організації, підрозділу, групи, мережі.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Контент-маркетинг» є:

– Вміти адаптувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта.

– Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності.

– Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації.

Передумовами вивчення дисципліни «Контент-маркетинг» є попередньо опановані на першому рівні вищої освіти дисципліни, які формують наступні загальні компетентності: здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу; здатність виявляти ініціативу та підприємливість.

Змістовий модуль 1. Формування стратегічного бачення маркетингового контенту.

Тема 1. Сутність, цілі та завдання Inbound Marketing.

Тема 2. Впровадження контент-стратегії у бізнес.

Тема 3. Цільова аудиторія та створення контент-плану.

Тема 4. Ключові метрики ефективності контент-маркетингу.

Змістовий модуль 2. Інструментарій контент-маркетингу.

Тема 5. Генерація ідей для створення змістовного контенту. Особливості різних типів контенту.

Тема 6. SEO як основа просування контенту.

Тема 7. Копірайтинг як складова контент-маркетингу.

Тема 8. Канали розповсюдження маркетингового контенту.

Тема 9. Основні інструменти контент-маркетингу

Координатор Syllabus