Освітній рівень | Другий (магістерський) |
Програма навчання | Вибіркова |
Галузь знань | 07 Управління та адміністрування |
Спеціальність | 075 Маркетинг |
Освітня програма | Маркетинг |
Обсяг дисципліни | 4 кредити (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять | Лекції (22 академічні години) практичні заняття (20 академічних годин) |
Форма контролю | Диференційований залік |
Вивчення дисципліни «Контент-маркетинг» спрямоване на формування у студентів сучасних знань та вмінь щодо створення та розповсюдження актуального для цільової аудиторії контенту з метою її залучення та стимулювання до дії. Тобто набуття первинних навичок щодо генерування інформації, яку клієнти отримують у потрібний час і в потрібному місці, оскільки цей маркетинговий інструмент працює краще за будь-яку пряму рекламу, за умов якщо стратегія контент-маркетингу розроблена і вірно впроваджена.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:
– Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.
– Здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу.
– Здатність застосовувати творчий підхід до роботи за фахом.
– Здатність обирати і застосовувати ефективні засоби управління маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта на рівні організації, підрозділу, групи, мережі.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Контент-маркетинг» є:
– Вміти адаптувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта.
– Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності.
– Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації.
Передумовами вивчення дисципліни «Контент-маркетинг» є попередньо опановані на першому рівні вищої освіти дисципліни, які формують наступні загальні компетентності: здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу; здатність виявляти ініціативу та підприємливість.
Змістовий модуль 1. Формування стратегічного бачення маркетингового контенту.
Тема 1. Сутність, цілі та завдання Inbound Marketing.
Тема 2. Впровадження контент-стратегії у бізнес.
Тема 3. Цільова аудиторія та створення контент-плану.
Тема 4. Ключові метрики ефективності контент-маркетингу.
Змістовий модуль 2. Інструментарій контент-маркетингу.
Тема 5. Генерація ідей для створення змістовного контенту. Особливості різних типів контенту.
Тема 6. SEO як основа просування контенту.
Тема 7. Копірайтинг як складова контент-маркетингу.
Тема 8. Канали розповсюдження маркетингового контенту.
Тема 9. Основні інструменти контент-маркетингу