Освітній рівень | Другий (магістерський) |
Програма навчання | Вибіркова |
Галузь знань | 07 Управління та адміністрування |
Спеціальність | 075 Маркетинг |
Освітня програма | Маркетинг |
Обсяг дисципліни | 4 кредити (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять | Лекції (22 академічні години) практичні заняття (20 академічних годин) |
Форма контролю | Диференційований залік |
Вивчення дисципліни «Маркетинг соціальних мережах» спрямоване на засвоєння студентами сучасних знань та базових практичних вмінь щодо здійснення маркетингової діяльності та просування товарів і послуг, особистостей чи ідей в соціальних медіа та мережах.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:
– Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.
– Здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу.
– Здатність застосовувати творчий підхід до роботи за фахом.
– Здатність обирати і застосовувати ефективні засоби управління маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта на рівні організації, підрозділу, групи, мережі.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Маркетинг соціальних мережах» є:
– Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу.
– Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності.
– Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації.
– Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень.
Передумовами вивчення дисципліни «Маркетинг у соціальних мережах» є попередньо опановані дисципліни «Креативна економіка»; «Стратегічний маркетинг».
Змістовий модуль 1. Формування маркетингу у соціальних мережах.
Тема 1. Соціальні медіа, які змінюють світ: тенденції та тренди розвитку.
Тема 2. Сутність маркетингу та комунікацій у соціальних мережах. Базові принципи та тренди SMM. Актуальні SMM тренди. Ключові завдання і аналіз доцільності просування в соціальних мережах.
Тема 3. SMM стратегія. Дослідження цільової аудиторії і управління думкою, лояльність споживачів і пізнаваність бренду. Аналіз конкурентів. Контент план і маркетинг в соціальних мережах.
Тема 4. КРІ та метрики ефективності SMM.
Тема 5. Управління діловою репутацією і оцінка ефективності SMM кампанії
Змістовий модуль 2. Інструменти та канали маркетингу у соціальних мережах.
Тема 6. Особливості аудиторією і специфіки SMM в Facebook і Instagram, TikTok, LinkedIn.
Тема 7. Реклама в соціальних медіа: інтегровані маркетингові комунікації, розміщення реклами в соціальних медіа/ Таргетинг в соціальних медіа: методики та веб-інструменти аналізу цільової аудиторії.
Тема 8. Копірайтинг для SMM та і-брендингу. Особливості та види електронних PR-текстів.
Тема 9. Загрози в соціальних медіа та процедури протидії