Навчальний курс 075М2М2 Маркетинг соціальних мережах

Освітній рівень Другий (магістерський)
Програма навчання Вибіркова
Галузь знань 07 Управління та адміністрування
Спеціальність 075 Маркетинг
Освітня програма Маркетинг
Обсяг дисципліни 4 кредити (120 академічних годин)
Види аудиторних занять Лекції (22 академічні години)
практичні заняття (20 академічних годин)
Форма контролю Диференційований залік

Вивчення дисципліни «Маркетинг соціальних мережах» спрямоване на засвоєння студентами сучасних знань та базових практичних вмінь щодо здійснення маркетингової діяльності та просування товарів і послуг, особистостей чи ідей в соціальних медіа та мережах.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:

– Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.

– Здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу.

– Здатність застосовувати творчий підхід до роботи за фахом.

– Здатність обирати і застосовувати ефективні засоби управління маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта на рівні організації, підрозділу, групи, мережі.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Маркетинг соціальних мережах» є:

– Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу.

– Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності.

– Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації.

– Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень.

Передумовами вивчення дисципліни «Маркетинг у соціальних мережах» є попередньо опановані дисципліни «Креативна економіка»; «Стратегічний маркетинг».

Змістовий модуль 1. Формування маркетингу у соціальних мережах.

Тема 1. Соціальні медіа, які змінюють світ: тенденції та тренди розвитку.

Тема 2. Сутність маркетингу та комунікацій у соціальних мережах. Базові принципи та тренди SMM. Актуальні SMM тренди. Ключові завдання і аналіз доцільності просування в соціальних мережах.

Тема 3. SMM стратегія. Дослідження цільової аудиторії і управління думкою, лояльність споживачів і пізнаваність бренду. Аналіз конкурентів. Контент план і маркетинг в соціальних мережах.

Тема 4. КРІ та метрики ефективності SMM.

Тема 5. Управління діловою репутацією і оцінка ефективності SMM кампанії

Змістовий модуль 2. Інструменти та канали маркетингу у соціальних мережах.

Тема 6. Особливості аудиторією і специфіки SMM в Facebook і Instagram, TikTok, LinkedIn.

Тема 7. Реклама в соціальних медіа: інтегровані маркетингові комунікації, розміщення реклами в соціальних медіа/ Таргетинг в соціальних медіа: методики та веб-інструменти аналізу цільової аудиторії.

Тема 8. Копірайтинг для SMM та і-брендингу. Особливості та види електронних PR-текстів.

Тема 9. Загрози  в соціальних медіа та процедури протидії

Координатор Syllabus