Навчальний курс 075М2М3 Email-маркетинг

Освітній рівень Другий (магістерський)
Програма навчання Вибіркова
Галузь знань 07 Управління та адміністрування
Спеціальність 075 Маркетинг
Освітня програма Маркетинг
Обсяг дисципліни 4 кредити (120 академічних годин)
Види аудиторних занять Лекції (22 академічні години)
практичні заняття (20 академічних годин)
Форма контролю Диференційований залік

Вивчення дисципліни «Email-маркетинг» спрямоване на формування у здобувачів розуміння основ E-mail маркетингу, сутності та поняття E-mail маркетингу, його користі та принципів використання у бізнесі, місце E-mail маркетингу в Інтернет продажах; створення комерційні пропозиції та подієвих листів; розуміння принципу роботи з «сплячими» підписками; використання принципів записку масової розсилки; підходами до аналітики та статистики використання E-mail маркетингу.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:

– Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.

– Здатність генерувати нові ідеї (креативність).

– Здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу.

– Здатність коректно інтерпретувати результати останніх теоретичних досліджень у сфері маркетингу та практики їх застосування.

– Здатність застосовувати творчий підхід до роботи за фахом.

– Здатність розробляти і аналізувати маркетингову стратегію ринкового суб’єкта та шляхи її реалізації з урахуванням між функціональних зв’язків

– Здатність здійснювати на належному рівні теоретичні та прикладні дослідження у сфері маркетингу.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Email-маркетинг» є:

– Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу.

– Вміти адаптувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта.

– Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності.

– Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації.

– Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень.

Передумовами вивчення дисципліни «Email-маркетинг» є попередньо опановані дисципліни «Креативна економіка»; «Стратегічний маркетинг».

Змістовий модуль 1. Стратегічні аспекти Email-маркетингу

Тема 1. Сутність, цілі та завдання Email-маркетингу.

Тема 2. Формування стратегії Email-маркетингу.

Тема 3. Бази даних в системі цифрового маркетингу

Тема 4. Формування Email-кампанії

Змістовий модуль 2. Інструментарій Email-маркетингу

Тема 5. Контент Email-маркетингу

Тема 6. Платформи та програмне забезпечення Email-маркетингу

Тема 7. Моніторинг  ефективності Email-маркетингу

Координатор Syllabus