Освітній рівень | Другий (магістерський) |
Програма навчання | Вибіркова |
Галузь знань | 07 Управління та адміністрування |
Спеціальність | 075 Маркетинг |
Освітня програма | Маркетинг |
Обсяг дисципліни | 4 кредити (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять | Лекції (22 академічні години) практичні заняття (20 академічних годин) |
Форма контролю | Диференційований залік |
Вивчення дисципліни «Email-маркетинг» спрямоване на формування у здобувачів розуміння основ E-mail маркетингу, сутності та поняття E-mail маркетингу, його користі та принципів використання у бізнесі, місце E-mail маркетингу в Інтернет продажах; створення комерційні пропозиції та подієвих листів; розуміння принципу роботи з «сплячими» підписками; використання принципів записку масової розсилки; підходами до аналітики та статистики використання E-mail маркетингу.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:
– Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.
– Здатність генерувати нові ідеї (креативність).
– Здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу.
– Здатність коректно інтерпретувати результати останніх теоретичних досліджень у сфері маркетингу та практики їх застосування.
– Здатність застосовувати творчий підхід до роботи за фахом.
– Здатність розробляти і аналізувати маркетингову стратегію ринкового суб’єкта та шляхи її реалізації з урахуванням між функціональних зв’язків
– Здатність здійснювати на належному рівні теоретичні та прикладні дослідження у сфері маркетингу.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Email-маркетинг» є:
– Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу.
– Вміти адаптувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта.
– Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності.
– Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації.
– Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень.
Передумовами вивчення дисципліни «Email-маркетинг» є попередньо опановані дисципліни «Креативна економіка»; «Стратегічний маркетинг».
Змістовий модуль 1. Стратегічні аспекти Email-маркетингу
Тема 1. Сутність, цілі та завдання Email-маркетингу.
Тема 2. Формування стратегії Email-маркетингу.
Тема 3. Бази даних в системі цифрового маркетингу
Тема 4. Формування Email-кампанії
Змістовий модуль 2. Інструментарій Email-маркетингу
Тема 5. Контент Email-маркетингу
Тема 6. Платформи та програмне забезпечення Email-маркетингу
Тема 7. Моніторинг ефективності Email-маркетингу