Освітній рівень | Другий (магістерський) |
Програма навчання | Вибіркова |
Галузь знань | 07 Управління та адміністрування |
Спеціальність | 075 Маркетинг |
Освітня програма | Маркетинг |
Обсяг дисципліни | 4 кредити (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять | Лекції (22 академічні години) практичні заняття (20 академічних годин) |
Форма контролю | Екзамен |
Вивчення дисципліни «Інфраструктура цифрового ринку» спрямоване на набуття студентами знань, вмінь та практичних навичок щодо аналізу, планування та реалізації ефективного маркетингу суб’єктів цифрового ринку.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:
– Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.
– Здатність генерувати нові ідеї (креативність).
– Здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу.
– Здатність коректно інтерпретувати результати останніх теоретичних досліджень у сфері маркетингу та практики їх застосування.
– Здатність застосовувати творчий підхід до роботи за фахом.
– Здатність розробляти і аналізувати маркетингову стратегію ринкового суб’єкта та шляхи її реалізації з урахуванням між функціональних зв’язків
– Здатність здійснювати на належному рівні теоретичні та прикладні дослідження у сфері маркетингу.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Інфраструктура цифрового ринку» є:
– Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу.
– Вміти адаптувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта.
– Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень.
Передумовами вивчення дисципліни «Інфраструктура цифрового ринку» є попередньо опановані дисципліни «Креативна економіка»; «Стратегічний маркетинг».
Змістовий модуль 1. Основні засади формування інфраструктури цифрового ринку
Тема 1. Інфраструктура ринка: визначення, види, інститути та елементи
Тема 2. Генезис інфраструктури цифрового ринку та напрями розвитку
Тема 3. Цифрова держава як чинник розвитку ІЦР
Змістовий модуль 2. Елементи цифрового ринку
Тема 4. Інфомаційно-комунікаційне посередництво в інтернет-маркетингу
Тема 5. Оптові торгівельні digital-посередники
Тема 6. Роздрібні торгівельні digital-посередники
Тема 7. Лостичні посередники
Тема 8. Фінансові інститути цифрового ринку
Тема 9. Міжнародні сервіси цифрової безпеки для бізнесу та клієнтів
Тема 10. Цифровий ринок праці