Навчальний курс 075М2М4 Інфраструктура цифрового ринку

Освітній рівень Другий (магістерський)
Програма навчання Вибіркова
Галузь знань 07 Управління та адміністрування
Спеціальність 075 Маркетинг
Освітня програма Маркетинг
Обсяг дисципліни 4 кредити (120 академічних годин)
Види аудиторних занять Лекції (22 академічні години)
практичні заняття (20 академічних годин)
Форма контролю Екзамен

Вивчення дисципліни «Інфраструктура цифрового ринку» спрямоване на набуття студентами знань, вмінь та практичних навичок щодо аналізу, планування та реалізації ефективного маркетингу суб’єктів цифрового ринку.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:

– Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.

– Здатність генерувати нові ідеї (креативність).

– Здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу.

– Здатність коректно інтерпретувати результати останніх теоретичних досліджень у сфері маркетингу та практики їх застосування.

– Здатність застосовувати творчий підхід до роботи за фахом.

– Здатність розробляти і аналізувати маркетингову стратегію ринкового суб’єкта та шляхи її реалізації з урахуванням між функціональних зв’язків

– Здатність здійснювати на належному рівні теоретичні та прикладні дослідження у сфері маркетингу.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Інфраструктура цифрового ринку» є:

– Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу.

– Вміти адаптувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта.

– Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень.

Передумовами вивчення дисципліни «Інфраструктура цифрового ринку» є попередньо опановані дисципліни «Креативна економіка»; «Стратегічний маркетинг».

Змістовий модуль 1. Основні засади формування інфраструктури цифрового ринку

Тема 1. Інфраструктура ринка: визначення, види, інститути та елементи

Тема 2. Генезис інфраструктури цифрового ринку та напрями розвитку

Тема 3.  Цифрова держава як чинник розвитку ІЦР

Змістовий модуль 2. Елементи цифрового ринку

Тема 4. Інфомаційно-комунікаційне посередництво в інтернет-маркетингу

Тема 5. Оптові торгівельні digital-посередники 

Тема 6. Роздрібні  торгівельні digital-посередники 

Тема 7. Лостичні посередники

Тема 8. Фінансові інститути  цифрового ринку

Тема 9. Міжнародні сервіси цифрової безпеки для бізнесу та клієнтів

Тема 10. Цифровий ринок праці

Координатор Syllabus