Освітній рівень | Другий (магістерський) |
Програма навчання | Обов’язкова |
Галузь знань | 07 Управління та адміністрування |
Спеціальність | 075 Маркетинг |
Освітня програма | Маркетинг |
Обсяг дисципліни | 3 кредити (90 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (16 академічних годин) практичні заняття (14 академічних години) |
Форма контролю | Диференційований залік |
Вивчення дисципліни «Креативна економіка» спрямоване на формування у студентів знань в секторі економіки, що базується на створенні продукту інтелектуальній діяльності з точки зору креативного підходу, в основі якого лежать творчий процес, проектне мислення, креативна уява (моделювання), практична спрямованість.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:
ІК. Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.
ЗК 1. Здатність приймати обґрунтовані рішення.
ЗК 2. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).
ЗК 4. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.
ЗК 7. Здатність виявляти ініціативу та підприємливість.
СК 4. Здатність застосовувати творчий підхід до роботи за фахом.
СК 10. Здатність формувати систему маркетингу у суб’єктах галузі креативних індустрій
Програмними результатами вивчення дисципліни «Креативна економіка» є:
Р2. Вміти адаптувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта.
Р4. Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації.
Р8. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу.
Р14. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку.
Змістовний модуль 1. Креативна економіка: становлення та розвиток.
Тема 1. Основи формування та розвитку креативної економіки.
Тема 2. Креативні індустрії.
Тема 3. Формування креативного середовища міст.
Тема 4. Формування стратегії розвитку креативного сектору міст.
Тема 5. Цифрова економіка як складова креативної економіки.
Тема 6. Підприємництво та інновації в креативній економіці.
Тема 7. Інвестиції в креативній економіці.
Тема 8. Маркетинг і комунікації в проєктах креативної економіки.