Освітній рівень | Другий (магістерський) |
Програма навчання | Обов’язкова |
Галузь знань | 07 Управління та адміністрування |
Спеціальність | 075 Маркетинг |
Освітня програма | Маркетинг |
Обсяг дисципліни | 4 кредити (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять | практичні заняття (60 академічних годин) |
Форма контролю | Екзамен |
Вивчення дисципліни «Ділова іноземна мова» спрямоване на формування іншомовної комунікативної компетентності, необхідної для роботи маркетолога, у тому числі при виконанні представницьких функцій та ділового спілкування.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:
ІК. Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.
ЗК 4. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.
ЗК 5. Навички міжособистісної взаємодії.
ЗК 6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Ділова іноземна мова» є:
Р5. Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами.
Р8. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу.
Р14. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку.
Передумовами вивчення дисципліни «Ділова іноземна мова» є попередньо опановані на бакалаврському рівні курси «Іноземна мова» та «Іноземна мова за професійним спрямуванням», з якими встановлені міждисциплінарні зв’язки на засадах інтеграції.
Змістовий модуль 1. Культурні розбіжності й спілкування.
Тема 1. Побудова ділових відносин
Тема 2. Ділова культура і розваги.
Змістовий модуль 2. Телефонні розмови та повідомлення.
Тема 3. Телефонні розмови.
Тема 4. Повторне спілкування телефоном.
Тема 5. Проблеми, що виникають під час телефонних розмов та їх розв’язання.
Змістовий модуль 3. Доповіді та презентації.
Тема 6. Планування та початок презентації.
Тема 7. Хід презентації та враження від неї.
Тема 8. Центральна частина презентації.
Тема 9. Завершення презентації.
Змістовий модуль 4. Ділові зустрічі, наради та зібрання.
Тема 10. Дієва нарада
Тема 11. Втручання у розмову
Тема 12. Уточнення
Змістовий модуль 5. Ділові переговори.
Тема 13. Цілепокладання у переговорах
Тема 14. Позитивний результат переговорів
Тема 15. Негативний результат переговорів