Освітній рівень | Другий (магістерський) |
Програма навчання | Обов’язкова |
Галузь знань | 07 Управління та адміністрування |
Спеціальність | 075 Маркетинг |
Освітня програма | Маркетинг |
Обсяг дисципліни | 4 кредити (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять | Лекції (24 академічні години) практичні заняття (24 академічні години) |
Форма контролю | Екзамен |
Вивчення дисципліни «Маркетинговий аудит» спрямоване на формування знань та вмінь щодо принципів, завдань та функцій маркетингового аудиту, а також способів його застосування на окремих ділянках маркетингової роботи; закладання основ системного підходу в пошуку маркетингових можливостей підвищення ефективності діяльності підприємства.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:
ІК. Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.
ЗК 3. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.
ЗК 6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
СК 3. Здатність до проведення самостійних досліджень та інтерпретації їх результатів у сфері маркетингу.
СК 5. Здатність до діагностування маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, здійснення маркетингового аналізу та прогнозування.
СК 8. Здатність формувати систему маркетингу ринкового суб’єкта та оцінювати результативність і ефективність її функціонування.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Маркетинговий аудит» є:
Р4. Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації.
Р6. Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними.
Р7. Вміти формувати і вдосконалювати систему маркетингу ринкового суб’єкта.
Р11. Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта.
Р12. Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм.
Р15. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення.
Передумовами вивчення дисципліни «Маркетинговий аудит» є попередньо опановані дисципліни на першому рівні вищої освіти, що сформували відповідні знання й навички з основ економічної науки, мікроекономіки, макроекономіки, маркетингу, маркетингового ціноутворення, маркетингової товарної політики, галузевого маркетингу.
Змістовий модуль 1. Теорія та організація маркетингового аудиту
Тема 1. Теоретичні аспекти маркетингового аудиту.
Тема 2. Основи організації та методики маркетингового аудиту.
Тема 3. Аудит середовища маркетингу.
Тема 4. Аудит стратегії маркетингу.
Тема 5. Аудит організації та допоміжних систем маркетингу.
Тема 6. Аудит ефективності маркетингової діяльності.
Змістовий модуль 2. Аудит складових маркетингу
Тема 7. Аудит товарного портфеля підприємства.
Тема 8. Аудит політики ціноутворення.
Тема 9. Аудит політики розподілу.
Тема 10. Аудит політики маркетингових комунікації