Освітній рівень | Другий (магістерський) |
Програма навчання | Обов’язкова |
Галузь знань | 07 Управління та адміністрування |
Спеціальність | 075 Маркетинг |
Освітня програма | Маркетинг |
Обсяг дисципліни | 4 кредити (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять | Лекції (24 академічні години) практичні заняття (24 академічні години) |
Форма контролю | Екзамен |
Вивчення дисципліни «Бізнес-діагностика» спрямоване на формування системи знань, умінь і навиків щодо використання методичного апарату бізнес-діагностування виробничої, маркетингової діяльності для визначення стану підприємства та прийняття обґрунтованих управлінських рішень.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:
ІК. Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.
ЗК 3. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.
ЗК 6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
СК 3. Здатність до проведення самостійних досліджень та інтерпретації їх результатів у сфері маркетингу.
СК 5. Здатність до діагностування маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, здійснення маркетингового аналізу та прогнозування.
СК 7. Здатність розробляти і аналізувати маркетингову стратегію ринкового суб’єкта та шляхи її реалізації з урахуванням між функціональних зв’язків
СК 8. Здатність формувати систему маркетингу ринкового суб’єкта та оцінювати результативність і ефективність її функціонування.
СК 9. Здатність здійснювати на належному рівні теоретичні та прикладні дослідження у сфері маркетингу.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Бізнес-діагностика» є:
Р3. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності.
Р4. Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації.
Р12. Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм.
Р15. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення.
Передумовами вивчення дисципліни «Бізнес-діагностика» є попередньо опановані дисципліни на першому рівні вищої освіти, що сформували наступні загальні компетентності: здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу; здатність виявляти ініціативу та підприємливість.
Змістовий модуль 1. Діагностика конкурентного середовища та конкурентоспроможності підприємства.
Тема 1. Базові теоретичні положення дисципліни «Бізнес-діагностика».
Тема 2. Діагностика конкурентного середовища підприємства.
Тема 3. Оцінювання стратегічного протистояння підприємств – конкурентів.
Тема 4. Діагностика конкурентоспроможності підприємства.
Тема 5. Діагностика конкурентоспроможності продукції підприємства.
Тема 6. Діагностування стратегічного та оперативного планування виробничої та маркетингової діяльності на підприємстві.
Змістовий модуль 2. Діагностика виробничої та маркетингової діяльності підприємства.
Тема 7. Діагностика виробничого та маркетингового потенціалу підприємства.
Тема 8. Діагностика вартості підприємства як цілісного майнового комплексу.
Тема 9. Управлінська діагностика.
Тема 10. Фінансова діагностика.
Тема 11. Діагностика економічної безпеки підприємства.
Тема 12. Діагностика корпоративної культури підприємства.