Освітній рівень | Другий (магістерський) |
Програма навчання | Обов’язкова |
Галузь знань | 07 Управління та адміністрування |
Спеціальність | 075 Маркетинг |
Освітня програма | Маркетинг |
Обсяг дисципліни | 3 кредити (90 академічних годин) |
Види аудиторних занять | Лекції (18 академічних годин) практичні заняття (18 академічних годин) |
Форма контролю | Екзамен |
Вивчення дисципліни «Товарна інноваційна політика» спрямоване на формування знань і навичок стосовно обґрунтування маркетингових рішень в процесі стратегічного планування інноваційного процесу для створення комерційно вигідних нових товарів.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:
ІК. Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.
ЗК 2. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).
ЗК 4. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.
ЗК 7. Здатність виявляти ініціативу та підприємливість.
СК1. Здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу.
СК 2. Здатність коректно інтерпретувати результати останніх теоретичних досліджень у сфері маркетингу та практики їх застосування.
СК 4. Здатність застосовувати творчий підхід до роботи за фахом.
СК 9. Здатність здійснювати на належному рівні теоретичні та прикладні дослідження у сфері маркетингу.
СК 10. Здатність формувати систему маркетингу у суб’єктах галузі креативних індустрій
Програмними результатами вивчення дисципліни «Товарна інноваційна політика» є:
Р2. Вміти адаптувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта.
Р6. Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними.
Р16. Вміти формувати систему маркетингу у суб’єктах галузі креативних індустрій.
Передумовами вивчення дисципліни «Товарна інноваційна політика» є попередньо опановані дисципліни на першому рівні вищої освіти, що сформували наступні загальні компетентності: здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу; здатність виявляти ініціативу та підприємливість.
Змістовий модуль 1. Товари в інноваційній маркетинговій діяльності.
Тема 1. Товар та його властивості.
Тема 2. Управління товарним асортиментом.
Тема 3. Управління якістю товарів та послуг.
Тема 4. Техніко-економічні показники і методи оцінювання продуктових інновацій.
Тема 5. Оцінювання комерційних перспектив інноваційного продукту.
Змістовий модуль 2. Планування та обґрунтування створення і реалізації інноваційного товару.
Тема 6. Планування й організація створення нового продукту.
Тема 7. Сучасні методи та засоби генерування ідей інноваційних товарів.
Тема 8. Функціонально-вартісне обґрунтування інноваційного продукту.
Тема 9. Дизайн нового товару.