Навчальний курс 075МОК7 Товарна інноваційна політика

Освітній рівень Другий (магістерський)
Програма навчання Обов’язкова
Галузь знань 07 Управління та адміністрування
Спеціальність 075 Маркетинг
Освітня програма Маркетинг
Обсяг дисципліни 3 кредити (90 академічних годин)
Види аудиторних занять Лекції (18 академічних годин)
практичні заняття (18 академічних годин)
Форма контролю Екзамен

Вивчення дисципліни «Товарна інноваційна політика» спрямоване на формування знань і навичок стосовно обґрунтування маркетингових рішень в процесі стратегічного планування інноваційного процесу для створення комерційно вигідних нових товарів.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:

ІК. Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.

ЗК 2. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).

ЗК 4. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.

ЗК 7. Здатність виявляти ініціативу та підприємливість.

СК1. Здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу.

СК 2. Здатність коректно інтерпретувати результати останніх теоретичних досліджень у сфері маркетингу та практики їх застосування.

СК 4. Здатність застосовувати творчий підхід до роботи за фахом.

СК 9. Здатність здійснювати на належному рівні теоретичні та прикладні дослідження у сфері маркетингу.

СК 10. Здатність формувати систему маркетингу у суб’єктах галузі креативних індустрій

Програмними результатами вивчення дисципліни «Товарна інноваційна політика» є:

Р2. Вміти адаптувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта.

Р6. Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними.

Р16. Вміти формувати  систему маркетингу у суб’єктах галузі креативних індустрій.

Передумовами вивчення дисципліни «Товарна інноваційна політика» є попередньо опановані дисципліни на першому рівні вищої освіти, що сформували наступні загальні компетентності: здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу; здатність виявляти ініціативу та підприємливість.

Змістовий модуль 1. Товари в інноваційній маркетинговій діяльності.

Тема 1. Товар та його властивості.

Тема 2. Управління товарним асортиментом.

Тема 3. Управління якістю товарів та послуг.

Тема 4. Техніко-економічні показники і методи оцінювання продуктових інновацій.

Тема 5. Оцінювання комерційних перспектив інноваційного продукту.

Змістовий модуль 2. Планування та обґрунтування створення і реалізації інноваційного товару.

Тема 6. Планування й організація створення нового продукту.

Тема 7. Сучасні методи та засоби генерування ідей інноваційних товарів.

Тема 8. Функціонально-вартісне обґрунтування інноваційного продукту.

Тема 9. Дизайн нового товару.

Координатор Syllabus