Навчальний курс 075МОК8 Маркетинговий менеджмент

Освітній рівень Другий (магістерський)
Програма навчання Обов’язкова
Галузь знань 07 Управління та адміністрування
Спеціальність 075 Маркетинг
Освітня програма Маркетинг
Обсяг дисципліни 4 кредити (120 академічних годин)
Види аудиторних занять Лекції (24 академічні години)
практичні заняття (24 академічні години)
Форма контролю Екзамен

Вивчення дисципліни «Маркетинговий менеджмент» спрямоване на формування системи теоретичних знань і практичних навичок щодо категорій та процесів маркетингового менеджменту;  системи методів, алгоритмів та інструментарію управління маркетинговою діяльністю підприємств; творчого пошуку напрямів і резервів удосконалення процесів і методів управління маркетингом.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:

ІК. Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.

ЗК 1. Здатність приймати обґрунтовані рішення.

ЗК 3. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.

ЗК 5.  Навички міжособистісної взаємодії.

ЗК 8. Здатність розробляти проекти та управляти ними

СК 6. Здатність обирати і застосовувати ефективні засоби управління маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта на рівні організації, підрозділу, групи, мережі.

СК 7. Здатність розробляти і аналізувати маркетингову стратегію ринкового суб’єкта та шляхи її реалізації з урахуванням між функціональних зв’язків

СК 10. Здатність формувати систему маркетингу у суб’єктах галузі креативних індустрій.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Маркетинговий менеджмент» є:

Р2. Вміти адаптувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта.

Р6. Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними.

Р7. Вміти формувати і вдосконалювати систему маркетингу ринкового суб’єкта.

Р8. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу.

Р9. Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень.

Р10. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів.

Р12. Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм.

Р13. Керувати маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта, а також його підрозділів, груп і мереж, визначати критерії та показники її оцінювання.

Р14. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку.

Р16. Вміти формувати  систему маркетингу у суб’єктах галузі креативних індустрій.

Передумовами вивчення дисципліни «Маркетинговий менеджмент» є попередньо опановані дисципліни: «Стратегічний маркетинг»; «Маркетинговий аудит»; «Бізнес-діагностика»; «Управління проектами».

Змістовий модуль 1. Сутність маркетингового менеджменту

Тема 1. Роль маркетингу в управлінні бізнесом.

Тема 2. Процес маркетингового менеджменту.

Тема 3. Управління маркетинговою інформацією.

Тема 4. Планування у маркетингу, рівні планування.

Тема 5. Організація маркетингу на підприємстві

Змістовий модуль 2. Управління маркетинговими програмами.

Тема 6. Управління  товарними лініями, торговими марками та упаковкою.

Тема7. Розробка маркетингової цінової політики.

Тема 8. Вибір і управління каналами розподілення. 

Тема 9. Управління комплексом маркетингових комунікацій.

Тема 10. Управління маркетингом суб‘єктів креативних індустрій.

Координатор Syllabus