Навчальний курс 076 Управління власним бізнесом

Освітній рівень Перший (бакалаврський)
Програма навчання Вибіркова
Галузь знань 07 Управління та адміністрування
Спеціальність 076 Підприємництво та торгівля
Освітня програма Економіка бізнесу
Обсяг дисципліни 4 кредити (120 академічних годин)
Види аудиторних занять

лекції (20 академічні години),

практичні заняття (22 академічних годин)
Форма контролю Диференційований залік

Вивчення дисципліни «Управління власним бізнесом» має на меті формування у майбутніх фахівців системного мислення; набуття практичних вмінь комплексного розуміння та вирішення проблем, що виникають в процесі започаткування та ведення власного бізнесу для створення сприятливого бізнес-середовища і підвищення ефективності функціонування підприємницьких структур.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:

Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

Здатність застосовувати отримані знання в практичних ситуаціях.

Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

Здатність виявляти ініціативу та підприємливість.

Здатність обирати та використовувати відповідні методи, інструментарій для обґрунтування рішень щодо створення, функціонування підприємницьких і торговельних структур.

Здатність здійснювати діяльність у взаємодії суб’єктів ринкових відносин.

Здатність до бізнес-планування, оцінювання кон’юнктури ринків і результатів діяльності у сфері підприємництва та торгівлі з урахуванням ризиків.

Здатність аналізувати, оцінювати, обирати і застосовувати ефективні методи та інструменти ведення бізнесу, визначати перспективні напрямки і шляхи розвитку підприємництва та торгівлі, обґрунтовувати доцільність їх реалізації

Програмними результатами вивчення дисципліни «Управління власним бізнесом» є:

Використовувати базові знання з підприємництва та торгівлі й уміння критичного мислення, аналізу та синтезу в професійних цілях.

Застосовувати набуті знання для виявлення, постановки, вирішення завдань за різних практичних ситуацій в підприємницькій та торговельній діяльності.

Організовувати пошук, самостійний відбір, якісну обробку інформації з різних джерел для формування банків даних у сфері підприємництва та торгівлі.

Демонструвати підприємливість в різних напрямах професійної діяльності та брати відповідальність за результати.

Володіти методами та інструментарієм для обґрунтування управлінських рішень щодо створення й функціонування підприємницьких та торговельних структур.

Вирішувати професійні завдання з організації діяльності підприємницьких та торговельних структур і розв’язувати проблеми у кризових ситуаціях з урахуванням зовнішніх та внутрішніх впливів.

Знати основи бізнес-планування, оцінювання кон’юнктури ринків та результатів діяльності підприємницьких і торговельних структур з урахуванням ризиків.

Визначати і застосовувати ефективні методи та інструменти ведення бізнесу, визначати та обґрунтовувати перспективні напрямки і шляхи розвитку підприємництва та торгівлі

Попередньо опановані дисципліни: «Основи підприємницької діяльності», «Аналітика великих даних».

Тема 1. Бізнес-ідея та способи її реалізації.

Тема 2. Сутність підприємницького лідерства в сучасному бізнес-середовищі.

Тема 3. Організаційне забезпечення власного бізнесу.

Тема 4. Управлінське забезпечення власного бізнесу.

Тема 5. Маркетингове забезпечення власного бізнесу.

Тема 6. Фінансове забезпечення власного бізнесу.

Тема 7. Інформаційне забезпечення власного бізнесу.

Тема 8. Особливості ведення зеленого бізнесу.

Тема 9. Бізнес-психологія підприємців.

Тема 10. Секрети успіху власного бізнесу.

Координатор Syllabus