Навчальний курс 076 Формування бізнес-моделі суб’єкта підприємницької діяльності

Освітній рівень

Перший (бакалаврський)

Програма навчання

вибіркова

Галузь знань

07 Управління та адміністрування

Спеціальність

076 Підприємництво та торгівля

Освітня програма

Економіка бізнесу

Обсяг дисципліни

4 кредити (120 академічних годин)

Види аудиторних занять

лекції (20 академічних годин),

практичні заняття (22 академічні години)

Форма контролю

Диференційований залік

Вивчення дисципліни «Формування бізнес-моделі суб’єкта підприємницької діяльності» має на меті формування у здобувачів вищої освіти системи фундаментальних знань, умінь і навичок з теорії та практики формування бізнес-моделі суб’єкта підприємницької діяльності; забезпечення достатнього рівня компетентності майбутніх фахівців для розуміння сутності, функцій та принципів побудови бізнес-моделі суб’єкта підприємницької діяльності; оволодіння теоретичними та практичними навичками щодо технології формування бізнес-моделі компанії; оволодіння методами оцінювання ефективності бізнес-моделей; формування навичок проектування та способів трансформації бізнес-моделей.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:

Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу

Здатність застосовувати отримані знання в практичних ситуаціях

Здатність працювати в команді

Здатність виявляти ініціативу та підприємливість

Здатність діяти відповідально та свідомо

Критичне осмислення теоретичних засад підприємницької, торговельної та біржової діяльності

Здатність обирати та використовувати відповідні методи, інструментарій для обґрунтування рішень щодо створення, функціонування підприємницьких, торговельних і біржових структур

Здатність здійснювати діяльність у взаємодії суб’єктів ринкових відносин

Програмними результатами вивчення дисципліни «Формування бізнес-моделі суб’єкта підприємницької діяльності» є:

Використовувати базові знання з підприємництва, торгівлі і біржової діяльності й уміння критичного мислення, аналізу та синтезу в професійних цілях.

Застосовувати набуті знання для виявлення, постановки та вирішення завдань за різних практичних ситуацій в підприємницькій, торговельній та біржовій діяльності.

Володіти методами та інструментарієм для обґрунтування управлінських рішень щодо створення й функціонування підприємницьких, торговельних і біржових структур.

Використовувати знання форм взаємодії суб’єктів ринкових відносин для забезпечення діяльності підприємницьких, торговельних та біржових структур.

Попередньо опановані дисципліни: аналіз галузевих ринків.

Тема 1. Сутнісна характеристика, функції та механізм розроблення бізнес-моделі суб’єкта підприємницької діяльності.

Тема 2. Пріоритети споживачів як базовий елемент бізнес-моделі суб’єкта підприємницької діяльності.

Тема 3. Ресурсна теорія у системі бізнес-моделювання.

Тема 4. Визначення ключових компетенцій суб’єкта підприємницької діяльності

Тема 5. Діагностика бізнес-портфеля суб’єкта підприємницької діяльності

Тема 6. Система бізнес-процесів компанії

Тема 7. Управління життєвим циклом бізнес-моделі: формування, розвиток і трансформація

Координатор Syllabus