Освітній рівень | Перший (бакалаврський) |
Програма навчання | Обов’язкова |
Галузь знань | 07 Управління та адміністрування |
Спеціальність | 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність |
Освітня програма | Економіка бізнесу |
Обсяг дисципліни | 5 кредити (150 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (30 академічні години), практичні заняття (30 академічних годин) |
Форма контролю | Екзамен |
Вивчення дисципліни має меті формування у сучасного наукового світогляду і системи глибоких спеціальних знань про сутність і зміст маркетингу як філософії бізнесу, сфери підприємницької діяльності, функції управління в умовах ринкової економіки та конкуренції, вироблення вмінь і навичок їх використання у практичній діяльності підприємств.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:
ЗК2. Здатність застосовувати отримані знання в практичних ситуаціях.
ЗК5. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
ЗК8. Здатність виявляти ініціативу та підприємливість.
ЗК9. Прагнення до збереження навколишнього середовища.
СК1. Критичне осмислення теоретичних засад підприємницької, торговельної та біржової діяльності.
СК2. Здатність обирати та використовувати відповідні методи, інструментарій для обґрунтування рішень щодо створення, функціонування підприємницьких, торговельних і біржових структур.
СК3. Здатність здійснювати діяльність у взаємодії суб’єктів ринкових відносин.
СК5. Здатність визначати та оцінювати характеристики товарів і послуг в підприємницькій, торговельній, біржовій діяльності.
СК7 Здатність визначати і виконувати професійні завдання з організації діяльності підприємницьких, торговельних та біржових структур.
CК8. Знання і розуміння основ обліку та оподаткування в підприємницькій, торговельній, біржовій діяльності.
СК10 Здатність до бізнес-планування, оцінювання кон'юнктури ринків і результатів діяльності у сфері підприємництва, торгівлі та біржової практики з урахуванням ризиків.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Маркетинг» є:
ПРН2. Застосовувати набуті знання для виявлення, постановки та вирішення завдань за різних практичних ситуацій в підприємницькій, торговельній та біржовій діяльності.
ПРН5. Організовувати пошук, самостійний відбір, якісну обробку інформації з різних джерел для формування банків даних у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності.
ПРН6. Вміти працювати в команді, мати навички міжособистісної взаємодії, які дозволяють досягати професійних цілей.
ПРН12. Володіти методами та інструментарієм для обґрунтування управлінських рішень щодо створення й функціонування підприємницьких, торговельних і біржових структур.
ПРН14 Вміти застосовувати інноваційні підходи в підприємницькій, торговельній та біржовій діяльності.
ПРН15. Оцінювати характеристики товарів і послуг у підприємницькій, торговельній та біржовій діяльності за допомогою сучасних методів.
ПРН19 Знати основи обліку та оподаткування в підприємницькій, торговельній і біржовій діяльності.
Оволодіння знаннями з навчальної дисципліни «Маркетинг» базується на ґрунтовних знаннях теорії ведення маркетингу. Необхідно попереднє вивчення таких навчальних дисциплін: «Політекономія»; «Макроекономіка»; «Мікроекономіка».
Тема 1. Сутність, основні складові та концепції маркетингу
Тема 2. Маркетингове середовище та види маркетингу
Тема 3. Маркетингова інформація та система маркетингових досліджень
Тема 4. Управління відносинами зі споживачами: сегментація та вибір цільового ринку, позиціонування
Тема 5. Маркетинговий менеджмент: планування діяльності та контроль
Тема 6. Організація маркетингової діяльності підприємства
Тема 7. Товарна політика в умовах маркетингової орієнтації підприємства
Тема 8. Маркетингове ціноутворення
Тема 9. Розподіл та збут у комплексі маркетингу підприємства
Тема 10. Маркетингові комунікації