Навчальний курс 076 Маркетинг

Освітній рівень

Перший (бакалаврський)

Програма навчання

Обов’язкова

Галузь знань

07 Управління та адміністрування

Спеціальність

076 Підприємництво та торгівля

Освітня програма

Економіка бізнесу

Обсяг дисципліни

4 кредити (120 академічних годин)

Види аудиторних занять

лекції (24 академічні години),

практичні заняття (24 академічні години)

Форма контролю

Екзамен

 

Вивчення дисципліни «Маркетинг» має на меті формування у здобувачів вищої освіти системи знань щодо базових категорій маркетингу, методичних аспектів організації маркетингової діяльності та її пріоритетів у сучасних умовах.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:

ІК. Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та проблеми у сфері підприємницької, торговельної діяльності або в процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів організації і функціонування підприємницьких, торговельних структур і характеризується комплексністю та невизначеністю умов

ЗК2. Здатність застосовувати отримані знання в практичних ситуаціях.

ЗК5. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.

ЗК6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

ЗК8. Здатність виявляти ініціативу та підприємливість.

СК3. Здатність здійснювати діяльність у взаємодії суб’єктів ринкових відносин

СК4. Здатність застосовувати інноваційні підходи в діяльності підприємницьких та торговельних структур.

СК5. Здатність визначати та оцінювати характеристики товарів і послуг в підприємницькій та торговельній діяльності.

СК7. Здатність визначати і виконувати професійні завдання з організації діяльності підприємницьких, та торговельних структур.

СК10. Здатність до бізнес-планування, оцінювання кон’юнктури ринків і результатів діяльності у сфері підприємництва та торгівлі з урахуванням ризиків.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Маркетинг» є:

ПРН2. Застосовувати набуті знання для виявлення, постановки, вирішення завдань за різних практичних ситуацій в підприємницькій та торговельній діяльності.

ПРН4. Використовувати сучасні комп’ютерні і телекомунікаційні технології обміну та розповсюдження професійно спрямованої інформації у сфері підприємництва і торгівлі.

ПРН5. Організовувати пошук, самостійний відбір, якісну обробку інформації з різних джерел для формування банків даних у сфері підприємництва та торгівлі.

ПРН7. Демонструвати підприємливість в різних напрямах професійної діяльності та брати відповідальність за результати.

ПРН11. Мати концептуальні наукові та практичні знання у сфері підприємництва і торгівлі, необхідні для подальшого використання на практиці.

ПРН12. Володіти методами та інструментарієм для обґрунтування управлінських рішень щодо створення й функціонування підприємницьких та торговельних структур.

ПРН13. Використовувати знання форм взаємодії суб’єктів ринкових відносин для забезпечення діяльності підприємницьких та торговельних структур.

ПРН14. Застосовувати інноваційні підходи в підприємницькій та торговельній діяльності.

ПРН15. Оцінювати характеристики товарів і послуг у підприємницькій та торговельній діяльності за допомогою сучасних методів.

ПРН20. Знати основи бізнес-планування, оцінювання кон’юнктури ринків та результатів діяльності підприємницьких і торговельних структур з урахуванням ризиків.

Попередньо опановані дисципліни: основи товарознавства.

Тема 1. Сутність маркетингу та його сучасна концепція.

Тема 2. Система та характеристики маркетингу.

Тема 3. Класифікація маркетингу.

Тема 4. Маркетингове середовище.

Тема 5. Маркетингова інформація та маркетингові дослідження.

Тема 6. Маркетингова товарна політика.

Тема 7. Маркетингова цінова політика.

Тема 8. Маркетингова політика продажу.

Тема 9. Маркетингова політика комунікацій.

Тема 10. Планування, організація і контроль маркетингової діяльності

Координатор Координатор Syllabus