Освітній рівень | Перший (бакалаврський) |
Програма навчання | Обов’язкова |
Галузь знань | 07 Управління та адміністрування |
Спеціальність | 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність |
Освітня програма | Економіка бізнесу |
Обсяг дисципліни | 5 кредити (150 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (30 академічні години), практичні заняття (30 академічних годин) |
Форма контролю | Екзамен |
Вивчення дисципліни «Основи товарознавства» спрямоване на формування у студентів знань, навичок та компетенцій щодо надання необхідних знань з теорії товарознавства, теоретичного підходу до пізнання товару, принципів побудови класифікації та кодування товарів, оцінювання та управління якістю, засвоєння професійних категорій, фахових понять та накопичення знань, навичок і методів дослідження якості товарів.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:
ЗК2 Здатність застосовувати отримані знання в практичних ситуаціях.
ЗК5 Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
ЗК7 Здатність працювати в команді
ЗК8 Здатність виявляти ініціативу та підприємливість.
ЗК9 Прагнення до збереження навколишнього середовища.
ЗК10 Здатність діяти відповідально та свідомо.
СК1 Критичне осмислення теоретичних засад підприємницької, торговельної та біржової діяльності.
СК2 Здатність обирати та використовувати відповідні методи, інструментарій для обґрунтування рішень щодо створення, функціонування підприємницьких, торговельних і біржових структур.
СК6 Знання здійснювати діяльність з дотримання вимог нормативно-правових документів у сфері підприємницької, торговельної та біржової діяльності.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Основи товарознавства» є:
ПРН4. Використовувати сучасні комп’ютерні і телекомунікаційні технології обміну та розповсюдження професійно-спрямованої інформації у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності.
ПРН5. Організовувати пошук, самостійний відбір, якісну обробку інформації з різних джерел для формування банків даних у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності.
ПРН8. Застосовувати одержані знання й уміння для ініціювання та реалізації заходів у сфері збереження навколишнього природного середовища і здійснення безпечної діяльності підприємницьких, торговельних та біржових структур.
ПРН11. Демонструвати базові й структуровані знання у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності для подальшого використання на практиці. ПРН12. Володіти методами та інструментарієм для обґрунтування управлінських рішень щодо створення й функціонування підприємницьких, торговельних і біржових структур.
ПРН15. Оцінювати характеристики товарів і послуг у підприємницькій, торговельній та біржовій діяльності за допомогою сучасних методів.
ПРН16. Знати нормативно-правове забезпечення діяльності підприємницьких, торговельних та біржових структур і застосовувати його на практиці.
Необхідно попереднє вивчення таких навчальних дисциплін: «Політекономія», «Макроекономіка», «Мікроекономіка».
Тема 1. Теоретичні основи загального товарознавства.
Тема 2. Класифікація та асортимент товарів.
Тема 3. Кодування товарів. Інформація про товар.
Тема 4. Споживна цінність та споживні властивості товарів.
Тема 5. Якість товарів. Оцінювання якості товарів. Конкурентоспроможність товару. Товарознавство як інструмент митного регулювання зовнішньоекономічної діяльності.
Тема 6. Чинники та фактори забезпечення якості товару.