Освітній рівень |
Перший (бакалаврський) |
Програма навчання |
Обов’язкова |
Галузь знань |
07 Управління та адміністрування |
Спеціальність |
076 Підприємництво та торгівля |
Освітня програма |
Економіка бізнесу |
Обсяг дисципліни |
4 кредити (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять |
лекції (24 академічні години), практичні заняття (24 академічних годин) |
Форма контролю |
Екзамен |
Вивчення дисципліни «Основи товарознавства» має на меті формування у студентів системних знань, навичок і компетенцій щодо теоретичних основ товарознавства, зокрема принципів класифікації та кодування товарів, оцінювання та управління їх якістю; засвоєння професійних категорій і фахових понять, а також оволодіння методами дослідження споживчих властивостей товарів для забезпечення ефективної професійної діяльності.
Вивчення навчальної дисципліни забезпечує формування та розвиток у студентівкомпетентностей, визначених освітньо-професійною програмою:
Інтегральна компетентність (ІК) |
|||
ІК |
Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та проблеми у сфері підприємницької, торговельної діяльності або в процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів організації і функціонування підприємницьких, торговельних структур і характеризується комплексністю та невизначеністю умов |
||
Загальні компетентності (ЗК) |
|
||
ЗК2 |
Здатність застосовувати отримані знання в практичних ситуаціях |
|
|
ЗК6 |
Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел |
|
|
Спеціальні (фахові) компетентності спеціальності (СК) |
|
||
СК5 |
Здатність визначати та оцінювати характеристики товарів і послуг в підприємницькій та торговельній діяльності. |
|
|
СК6 |
Здатність здійснювати діяльність з дотримання вимог нормативно-правових документів у сфері підприємництва та торгівлі. |
|
|
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен вміти:
ПРН5. Організовувати пошук, самостійний відбір, якісну обробку інформації з різних джерел для формування банків даних у сфері підприємництва та торгівлі.
ПРН15. Оцінювати характеристики товарів і послуг у підприємницькій та торговельній діяльності за допомогою сучасних методів.
ПРН16. Знати нормативно-правове забезпечення діяльності підприємницьких та торговельних структур і застосовувати його на практиці.
Попередньо опанована дисципліна: «Основи підприємницької діяльності».
Тема 1. Теоретичні основи загального товарознавства.
Тема 2. Класифікація та асортимент товарів.
Тема 3. Кодування товарів. Інформація про товар.
Тема 4. Споживна цінність та споживні властивості товарів.
Тема 5. Якість товарів. Оцінювання якості товарів. Конкурентоспроможність товару.
Тема 6. Чинники та фактори забезпечення якості товару.