Навчальний курс 0761М9 Digital-маркетинг

Освітній рівень Перший (бакалаврський)
Програма навчання Обов’язкова
Галузь знань 07 Управління та адміністрування
Спеціальність 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Освітня програма Економіка бізнесу
Обсяг дисципліни 4 кредити (120 академічних годин)
Види аудиторних занять лекції (20 академічні години), практичні заняття (20 академічних годин)
Форма контролю Диференційований залік

Вивчення дисципліни.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:

ЗК1 Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

ЗК5 Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.

ЗК6 Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

СК4. Здатність застосовувати інноваційні підходи в діяльності підприємницьких, торговельних та біржових структур.

СК10. Здатність до бізнес-планування, оцінювання кон'юнктури ринків і результатів діяльності у сфері підприємництва, торгівлі та біржової практики з урахуванням ризиків.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Маркетинг» є:

ПРН1. Використовувати базові знання з підприємництва, торгівлі і біржової діяльності й уміння критичного мислення, аналізу та синтезу в професійних цілях.

ПРН2. Застосовувати набуті знання для виявлення, постановки та вирішення завдань за різних практичних ситуацій в підприємницькій, торговельній та біржовій діяльності.

ПРН4. Використовувати сучасні комп’ютерні і телекомунікаційні технології обміну та розповсюдження професійно спрямованої інформації у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності.

ПРН14. Вміти застосовувати інноваційні підходи в підприємницькій, торговельній та біржовій діяльності.

ПРН20. Знати основи бізнес-планування, оцінювання кон’юнктури ринків та результатів діяльності підприємницьких, торговельних і біржових структур з урахуванням ризиків.

Демонструвати знання і розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності.

Аналізувати і прогнозувати ринкові явища та процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності.

Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу.

Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію.

Виявляти й аналізувати ключові характеристики маркетингових систем різного рівня, а також особливості поведінки їх суб’єктів.

Визначати функціональні області маркетингової діяльності ринкового суб’єкта та їх взаємозв’язки в системі управління, розраховувати відповідні показники, які характеризують результативність такої діяльності.

Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію.

Застосовувати інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, гнучко адаптуватися до змін маркетингового середовища.

Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта.

Демонструвати вміння застосовувати міждисциплінарний підхід та здійснювати маркетингові функції ринкового суб’єкта.

Виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.

Виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення.

Оволодіння знаннями з навчальної дисципліни «Маркетинг» базується на ґрунтовних знаннях маркетингу. Необхідно попереднє вивчення таких навчальних дисциплін: «Політекономія»; «Макроекономіка»; «Мікроекономіка».

Тема 1. Сутність, завдання та інструменти digital-маркетингу.

Тема 2. Основи бізнесу в digital-середовищі. Трансформація ринків та поведінки споживачів.

Тема 3. Формування стратегії digital-маркетингу підприємства. Тема 4. Контент-маркетинг та канали його реалізації.

Тема 5. Особливості маркетингової діяльності у digital-ринку. Товари та послуги в цифровому середовищі.

Тема 6. Ефективність digital-маркетингу.

Тема 7. Маркетинг пошукових машин (SEM, SEO та PPC).

Тема 8. Веб-сайт як інструмент маркетингу.

Тема 9. Маркетинг у соціальних медіа, мережах та месенджери. Аналітика соціальних мереж.

Тема 10. Email-маркетинг та маркетинг впливу (Influence marketing).

Координатор Syllabus