Освітній рівень | Перший (бакалаврський) |
Програма навчання | Обов’язкова |
Галузь знань | 07 Управління та адміністрування |
Спеціальність | 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність |
Освітня програма | Економіка бізнесу |
Обсяг дисципліни | 3 кредити (90 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (18 академічних годин), практичні заняття (18 академічних годин) |
Форма контролю | Екзамен |
Вивчення дисципліни «Основи наукових досліджень» спрямоване на ознайомлення студентів із поняттям наукового дослідження, особливостями його структури та основними видами; методами дослідження; основними стадіями науково-дослідного процесу, його організацією; формами відображення результатів наукових досліджень.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:
ЗК1 Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК3 Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
ЗК5 Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
ЗК6 Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел
ЗК7 Здатність працювати в команді
ЗК10 Здатність діяти відповідально та свідомо.
СК1 Критичне осмислення теоретичних засад підприємницької, торговельної та біржової діяльності
СК2 Здатність обирати та використовувати відповідні методи, інструментарій для обґрунтування рішень щодо створення, функціонування підприємницьких, торговельних і біржових структур.
СК10 Здатність до бізнес-планування, оцінювання кон'юнктури ринків і результатів діяльності у сфері підприємництва, торгівлі та біржової практики з урахуванням ризиків.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Основи товарознавства» є:
ПРН1. Використовувати базові знання з підприємництва, торгівлі і біржової діяльності й уміння критичного мислення, аналізу та синтезу в професійних цілях.
ПРН5. Організовувати пошук, самостійний відбір, якісну обробку інформації з різних джерел для формування банків даних у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності. ПРН6. Вміти працювати в команді, мати навички міжособистісної взаємодії, які дозволяють досягати професійних цілей.
ПРН10. Демонструвати здатність діяти соціально відповідально на основі етичних, культурних, наукових цінностей і досягнень суспільства.
ПРН12. Володіти методами та інструментарієм для обґрунтування управлінських рішень щодо створення й функціонування підприємницьких, торговельних і біржових структур.
Необхідно попереднє вивчення таких навчальних дисциплін: «Основи підприємницької діяльності», «Фінанси, гроші та кредит», «Основи товарознавства», «Маркетинг», «Економіка підприємництва» та інші.
Тема 1. Поняття наукового дослідження.
Тема 2. Методологія наукових досліджень та її види. Тема 3. Послідовність проведення наукового дослідження.
Тема 4. Інтелектуальна власність в науці, види та її захист.
Тема 5. Форми відображення результатів наукових досліджень.