Освітній рівень |
Перший (бакалаврський) |
Програма навчання |
Обов’язкова |
Галузь знань |
07 Управління та адміністрування |
Спеціальність |
076 Підприємництво та торгівля |
Освітня програма |
Економіка бізнесу |
Обсяг дисципліни |
3 кредити (90 академічних годин) |
Види аудиторних занять |
лекції (16 академічні години), практичні заняття (14 академічних годин) |
Форма контролю |
Диференційований залік |
Вивчення дисципліни «Основи наукових досліджень» має на меті ознайомити студентів із поняттям наукового дослідження, особливостями його структури та основними видами; методами дослідження; основними стадіями науково-дослідного процесу, його організацією; формами відображення результатів наукових досліджень.
Вивчення навчальної дисципліни забезпечує формування та розвиток у студентівкомпетентностей, визначених освітньо-професійною програмою:
Загальні компетентності (ЗК) |
|
1К |
Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та проблеми у сфері підприємницької, торговельної діяльності або в процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів організації і функціонування підприємницьких, торговельних структур і характеризується комплексністю та невизначеністю умов |
ЗК1 |
Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. |
ЗК5 |
Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій |
ЗК6 |
Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел |
ЗК12 |
Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя. |
Спеціальні (фахові) компетентності спеціальності (СК) |
|
СК1 |
Критичне осмислення теоретичних засад підприємницької та торговельної діяльності. |
СК2 |
Здатність обирати та використовувати відповідні методи, інструментарій для обґрунтування рішень щодо створення, функціонування підприємницьких і торговельних структур. |
СК4 |
Здатність застосовувати інноваційні підходи в діяльності підприємницьких та торговельних структур. |
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен вміти:
Програмні результати навчання (ПРН) |
|
ПРН1 |
Використовувати базові знання з підприємництва та торгівлі й уміння критичного мислення, аналізу та синтезу в професійних цілях. |
ПРН4 |
Використовувати сучасні комп’ютерні і телекомунікаційні технології обміну та розповсюдження професійно спрямованої інформації у сфері підприємництва і торгівлі. |
ПРН5 |
Організовувати пошук, самостійний відбір, якісну обробку інформації з різних джерел для формування банків даних у сфері підприємництва та торгівлі. |
ПРН10 |
Діяти соціально відповідально на основі етичних, культурних, наукових цінностей і досягнень суспільства. |
ПРН11 |
Мати концептуальні наукові та практичні знання у сфері підприємництва і торгівлі, необхідні для подальшого використання на практиці. |
ПРН14 |
Застосовувати інноваційні підходи в підприємницькій та торговельній діяльності. |
Попередньо опанована дисципліна: «Математика для економіки та управління»
Тема 1. Поняття наукового дослідження.
Тема 2. Методологія наукових досліджень та її види.
Тема 3. Послідовність проведення наукового дослідження.
Тема 4. Інтелектуальна власність в науці, види та її захист.
Тема 5. Форми відображення результатів наукових досліджень