Навчальний курс 076 Основи наукових досліджень

Освітній рівень

Перший (бакалаврський)

Програма навчання

Обов’язкова

Галузь знань

07 Управління та адміністрування

Спеціальність

076 Підприємництво та торгівля

Освітня програма

Економіка бізнесу

Обсяг дисципліни

3 кредити (90 академічних годин)

Види аудиторних занять

лекції (16 академічні години),

практичні заняття (14 академічних годин)

Форма контролю

Диференційований залік

Вивчення дисципліни «Основи наукових досліджень» має на меті ознайомити студентів із поняттям наукового дослідження, особливостями його структури та основними видами; методами дослідження; основними стадіями науково-дослідного процесу, його організацією; формами відображення результатів наукових досліджень.

Вивчення навчальної дисципліни забезпечує формування та розвиток у студентівкомпетентностей, визначених освітньо-професійною програмою:

 

Загальні компетентності (ЗК)

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та проблеми у сфері підприємницької, торговельної діяльності або в процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів організації і функціонування підприємницьких, торговельних структур і характеризується комплексністю та невизначеністю умов

ЗК1

Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

ЗК5

Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій

ЗК6

Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел

ЗК12

Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.

Спеціальні (фахові) компетентності спеціальності (СК)

СК1

Критичне осмислення теоретичних засад підприємницької та торговельної діяльності.

СК2

Здатність обирати та використовувати відповідні методи, інструментарій для обґрунтування рішень щодо створення, функціонування підприємницьких і торговельних структур.

СК4

Здатність застосовувати інноваційні підходи в діяльності підприємницьких та торговельних структур.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен вміти:

Програмні результати навчання (ПРН)

ПРН1

Використовувати базові знання з підприємництва та торгівлі й уміння критичного мислення, аналізу та синтезу в професійних цілях.

ПРН4

Використовувати сучасні комп’ютерні і телекомунікаційні технології обміну та розповсюдження професійно спрямованої інформації у сфері підприємництва і торгівлі.

ПРН5

Організовувати пошук, самостійний відбір, якісну обробку інформації з різних джерел для формування банків даних у сфері підприємництва та торгівлі.

ПРН10

Діяти соціально відповідально на основі етичних, культурних, наукових цінностей і досягнень суспільства.

ПРН11

Мати концептуальні наукові та практичні знання у сфері підприємництва і торгівлі, необхідні для подальшого використання на практиці.

ПРН14

Застосовувати інноваційні підходи в підприємницькій та торговельній діяльності.

Попередньо опанована дисципліна: «Математика для економіки та управління»

Тема 1.  Поняття наукового дослідження.

Тема 2. Методологія наукових досліджень та її види.

Тема 3. Послідовність проведення наукового дослідження.

Тема 4. Інтелектуальна власність в науці, види та її захист.

Тема 5. Форми відображення результатів наукових досліджень

Координатор Syllabus