Навчальний курс 133Б.ОК.39 Кваліфікаційна робота

Освітній рівень Перший (бакалаврський)
Програма навчання Обов’язкова
Галузь знань 13 Механічна інженерія
Спеціальність 133 Галузеве машинобудування
Освітня програма Галузеве машинобудування
Обсяг дисципліни 12 кредитів ECTS (360 академічних годин)
Форма контролю публічний захист

Мета освітньої компоненти

Підготовка висококваліфікованих спеціалістів, здатних забезпечити реалізацію процесів створення технічних об’єктів машинобудування та їх експлуатації.

Завдання освітньої компоненти

Навчальна дисципліна використовується для формування наступних компетентностей, визначених освітньою програмою:

загальні компетентності:

ЗК 1    Здатність до абстрактного мислення.

ЗК 2    Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК 3    Здатність планувати та управляти часом.

ЗК 4    Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

ЗК 5    Здатність генерувати нові ідеї (креативність).

ЗК 6    Здатність проведення досліджень на певному рівні.

ЗК 8    Здатність діяти соціально відповідально та свідомо.

ЗК 10  Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.

ЗК 11  Здатність працювати в команді.

фахові компетентності:

ФК 1   Здатність застосовувати типові аналітичні методи та комп'ютерні програмні засоби для розв'язування інженерних завдань галузевого машинобудування, ефективні кількісні методи математики, фізики, інженерних наук, а також відповідне комп'ютерне програмне забезпечення для розв’язування інженерних задач галузевого машинобудування.

ФК 2   Здатність застосовувати фундаментальні наукові факти, концепції, теорії, принципи для розв’язування професійних задач і практичних проблем галузевого машинобудування.

ФК 3   Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.

ФК 4   Здатність втілювати інженерні розробки у галузевому машинобудуванні з урахуванням технічних, організаційних, правових, економічних та екологічних аспектів за усім життєвим циклом машини: від проектування, конструювання, експлуатації, підтримання працездатності, діагностики та утилізації.

ФК 5   Здатність застосовувати комп’ютеризовані системи проектування та спеціалізоване прикладне програмне забезпечення для вирішення інженерних завдань в галузі машинобудування.

ФК 6   Здатність оцінювати техніко-економічну ефективність типових систем та їхніх складників на основі застосовування аналітичних методів, аналізу аналогів та використання доступних даних.

ФК 7   Здатність приймати ефективні рішення щодо вибору конструкційних матеріалів, обладнання, процесів та поєднувати теорію і практику для розв'язування інженерного завдання.

ФК 8   Здатність реалізовувати творчий та інноваційний потенціал у проектних розробках в сфері галузевого машинобудування.

ФК 10 Здатність розробляти плани і проекти у сфері галузевого машинобудування за невизначених умов, спрямовані на досягнення мети з урахуванням наявних обмежень, розв’язувати складні задачі і практичні проблеми підвищування якості продукції та її контролювання.

Передумови для вивчення освітньої компоненти.

«Філософія», «Фізика та хімія», «Інформатика», «Вища математика, теорія ймовірності і математична статистика», «Іноземна мова», «Нарисна геометрія, інженерна та комп’ютерна  графіка», «Правознавство», «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)», «Українська мова (за професійним спрямуванням)», «Основи екології», «Теоретична механіка», «Опір матеріалів», «Безпека людини», «Історія інженерної діяльності», «Технологія конструкційних матеріалів та матеріалознавство», «Теорія механізмів і машин», «Електротехніка, електроніка та мікросхемотехніка», «Деталі машин», «Взаємозамінність, стандартизація та технічні вимірювання», «Двигуни внутрішнього згорання, автомобілі та трактори», «Гідравліка, гідро- та пневмопривод», «Будівельна техніка», «Основи наукових досліджень у галузі», «Організація, планування і основи менеджменту», «Підйомно-транспортні машини та складське обладнання», «Експлуатація, обслуговування та якість машин», «Машини для виробництва будівельних матеріалів та механізований інструмент», «Будівельна механіка та проектування металевих конструкцій», «Машини для земляних та меліоративних робіт», «Основи технології виробництва та ремонту будівельних машин», «Економіка підприємства», «Практика (навчально-ознайомча)», «Практика (перша технологічна)», «Практика (друга технологічна)», «Практика (фахова)».

Програмні результати навчання

У результаті вивчення навчальної дисципліни очікувані результати навчання згідно освітньої програми наступні:

РН 1. Знання і розуміння засад технологічних, фундаментальних та інженерних наук, що лежать в основі галузевого машинобудування відповідної галузі.

РН 2. Знання та розуміння механіки і машинобудування та перспектив їхнього розвитку.

РН 3. Знати і розуміти системи автоматичного керування об'єктами та процесами галузевого машинобудування, мати навички їх практичного використання.

РН 4. Здійснювати інженерні розрахунки для вирішення складних задач і практичних проблем у галузевому машинобудуванні.

РН 5. Аналізувати інженерні об’єкти, процеси та методи.

РН 6. Відшуковувати потрібну наукову і технічну інформацію в доступних джерелах, зокрема, іноземною мовою, аналізувати і оцінювати її.

РН 8. Розуміти відповідні методи та мати навички конструювання типових вузлів та механізмів відповідно до поставленого завдання.

РН 9. Обирати і застосовувати потрібне обладнання, інструменти та методи.

РН 10. Розуміти проблеми охорони праці та правові аспекти інженерної діяльності у галузевому машинобудуванні, навички прогнозування соціальних й екологічних наслідків реалізації технічних завдань.

РН 11. Вільно спілкуватися з інженерним співтовариством усно і письмово державною та іноземною мовам.

РН 12. Застосовувати засоби технічного контролю для оцінювання параметрів об'єктів і процесів у галузевому машинобудуванні.

РН 13. Розуміти структури і служби підприємств галузевого машинобудування.

РН 14. Розробляти деталі та вузли машин із застосуванням систем автоматизованого проектування.

РН 15. Розв’язувати задачі формування трудових ресурсів та професійного розвитку персоналу; виявляти резерви підвищення ефективності праці співробітників.

Координатор Методичні рекомендації