Навчальний курс 141БОК10 Психологія

Психологічні компетентності, які сприяють професійному становленню, а також самореалізації; уявлення про факти і загальні закономірності психіки; особливості розвитку вітчизняної та зарубіжної психології, її основні проблеми та методи; системна будова особистості; феномени психіки; динаміка та закономірності індивідуального розвитку особистості; сприяння перенесенню отриманих в процесі навчання знань у практичну діяльність, використання психологічних компетентностей у особистісному розвитку та досягненні професійного успіху.

Перший рік, осінь – 3 кредити. Диференційований залік.

Перелік дисциплін, які є передумовою вивчення курсу:

  • 141БОК02 Філософія

Перелік дисциплін, для яких курс є передумовою:

  • 141БВБ12 Політологія

Примітки:

Оцінювання по семестрах не додається


Тема 1. 1.1. Предмет психології. Структура та методи сучасної психології. 1.2.Розвиток психіки та свідомості. Діяльність.

Тема 2. 2.1. Особистість. Спілкування. Групи. 2.2. Відчуття. Сприймання.

Тема 3. 3.1. Увага. Пам’ять. 3.2. Мислення. Уява.

Тема 4. 4.1. Емоції, почуття. Воля. 4.2. Темперамент. Характер.

Тема 5. Здібності.

Практичне заняття № 1. Предмет психології. Структура та методи сучасної психології

Практичне заняття № 2. Предмет психології. Структура та методи сучасної психології

Практичне заняття № 3. Розвиток психіки та свідомості. Діяльність

Практичне заняття № 4. Особистість. Спілкування. Групи

Практичне заняття № 5. Відчуття. Сприймання

Практичне заняття № 6. Увага. Пам’ять

Практичне заняття № 7. Мислення. Уява

Практичне заняття № 8. Емоції, почуття. Воля

Практичне заняття № 9. Темперамент. Характер

Практичне заняття № 10. Здібності

Практичне заняття № 11. Здібності

Базова

  1. Атаманчук Н. М. Психологія: Конспект лекцій / Укл. Н. М. Атаманчук. – 2-е вид., випр. і доп. – Полтава: Видавництво «Сімон», 2016. – 244 с.
  2. Вікова та педагогічна психологія: Навч. посіб. / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук та ін. 2 - ге вид. – К.: Каравела, 2007. – 400 с.
  3. Максименко С. Д. Загальна психологія. Видання 3-є, перероблене та доповнене. Навчальний посібник / С. Д. Максименко. – К.: Центр учбової літератури, 2008. – 272 с .
  4. Павелків Р. В. Загальна психологія. Підручник. / Р. В. Павелків – К.: Кондор, 2009. – 576 с.
  5. Токарева Н. М. Вікова та педагогічна психологія : навчальний посібник [для студентів вищих навчальних закладів] / Н. М. Токарева, А.В. Шамне. – Київ, 2017. – 548 с.

Допоміжна

  1. Атаманчук Н. М. Практикум із загальної психології / Укл. Н. М. Атаманчук. – 2-е вид., випр. і доп. – Полтава: Видавництво «Сімон», 2017. – 173 с.
  2. Заброцький М. М. Основи вікової психології. Навчальний посібник / М. М. Заброцький.- Тернопіль: Навчальна книга. – Богдан, 2004. –112 с.
  3. Моляко В. О. Психологічна теорія творчості / В.О. Моляко // Обдарована дитина – Київ : – 2004. – № 6. – С. 2–9.
  4. Яланська С. П. Психологія творчості: навчальний посібник. 2-ге вид. / С. П. Яланська. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2018. –182 с.

Координатор Syllabus