Навчальний курс 141БОК28 Конструювання механічної частини електроприводу

Метою викладання навчальної дисципліни «Конструювання механічної частини електроприводу» є надання здобувачам вищої освіти знань про проектування, конструювання та розрахунок механічних частин електроприводу, вироблення у здобувачів вищої освіти умінь створення нових виробів, які ще не існують або існують в іншій формі i мають інші розміри та технічні характеристики й створення конкретного об'єкта з технічним обґрунтуванням його форми i будови, формування знань, вміння та навички в галузі електричної інженерії, орієнтовану на автоматизацію процесів керування, автоматичні лінії, устаткування машинобудівних підприємств, комп'ютерних систем керування технологічними процесами (виробництвом), та здійснити підготовку здобувачів вищої освіти на рівні, що забезпечить їм право продовжити навчання з метою отримання вищих кваліфікаційних рівнів і наукових ступенів.

Засвоївши програму навчальної дисципліни «Конструювання механічних частин електроприводу» здобувачі вищої освіти за своєю спеціальністю мають бути здатними вирішувати завдання та володіти такими основними професійними компетентностями:

  • здатність до абстрактного мислення, аналізу і синтезу;
  • здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях;
  • здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел;
  • здатність виявляти, ставити та вирішувати проблеми;
  • здатність працювати в команді;
  • здатність працювати автономно;
  • здатність вирішувати практичні задачі із застосуванням систем автоматизованого проектування і розрахунків (САПР);
  • здатність розробляти проекти електроенергетичного, електротехнічного та електромеханічного устаткування із дотриманням вимог законодавства, чинних нормативних документів і технічного завдання;
  • здатність виконувати теоретичні і розрахунково-експериментальні роботи, вирішення завдань електричної інженерії: завдань динаміки, міцності, стійкості, раціональної оптимізації, довговічності, надійності та безпеки механічних частин електроприводу, застосування інформаційних технологій, сучасних систем комп’ютерної математики, наукомістких комп’ютерних технологій, програмних систем комп’ютерного проектування, систем автоматизованого проектування, програмних систем інженерного аналізу і комп’ютерного інжинірингу; управління проектами, маркетингу; організація роботи проектних і виробничих підрозділів, що займаються розробкою і проектуванням нової техніки ( в тому числі механічних частин електроприводу) і сучасних технологій.

Передмовою для вивчення дисципліни «Конструювання механічної частини електроприводу» є вивчені раніше дисципліни:

  • вища математика;
  • фізика;

У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувачі вищої освіти повинні

знати:

  • загальні питання проектування;
  • принципи конструювання та розрахунків деталей машин;
  • вимоги до їх технологiчностi, економiчностi, унiфiкацiї;

вміти:

  • конструювати вузли машин необхідного призначення за вхідними даними;
  • виконувати розрахунки деталей машин, використовуючи необхідну літературу та стандарти;
  • оформляти графічну i текстову конструкторську документацію вiдповiдно до вимог стандартів;
  • здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях;
  • здатність виявляти, ставити та вирішувати проблеми;
  • здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел;
  • здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово у практичних ситуаціях;
  • здатність працювати автономно;
  • здатність вирішувати практичні задачі із застосуванням систем автоматизованого проектування і розрахунків (САПР);
  • знати принципи роботи електричних машин, апаратів та автоматизованих електроприводів та уміти використовувати їх для вирішення практичних проблем у професійній діяльності;
  • обирати і застосовувати придатні методи для аналізу і синтезу електромеханічних та електроенергетичних систем із заданими показниками;
  • вільно спілкуватися з професійних проблем державною та іноземною мовами усно і письмово, обговорювати результати професійної діяльності з фахівцями та нефахівцями, аргументувати свою позицію з дискусійних питань;
  • розуміти основні принципи і завдання технічної та екологічної безпеки об’єктів електротехніки та електромеханіки, враховувати їх при прийнятті рішень.

Координатор Syllabus