Навчальний курс 192бБЦІОК28 Економіка будівництва та кошторисна справа

Освітній рівень Перший (бакалаврський)
Програма навчання Обов’язкова
Галузь знань 19 Архітектура і будівництво
Спеціальність 192 Будівництво та цивільна інженерія
Освітня програма Будівництво та цивільна інженерія
Обсяг дисципліни 4 кредити ECTS (120 академічних годин)
Види аудиторних занять лекції (24 академічних годин), практичні заняття (24 академічних годин)
Форма контролю Диференційований залік

Мета навчальної дисципліни

Формування у студентів знань, навичок та компетенцій щодо здатності розв’язувати спеціалізовані задачі та вирішувати практичні завдання у сфері будівництва та цивільної інженерії, що характеризуються комплексністю і системністю, на основі застосування основних теорій та методів фундаментальних і прикладних наук.

Завдання навчальної дисципліни

Навчальна дисципліна використовується для формування наступних компетентностей, визначених освітньою програмою:

інтегральна компетентність:

ІК. Здатність розв’язувати спеціалізовані задачі та вирішувати практичні завдання у сфері будівництва та цивільної інженерії, що характеризуються комплексністю і системністю, на основі застосування основних теорій та методів фундаментальних і прикладних наук;

  • загальні компетентності:

ЗК01. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу;

ЗК02. Знання та розуміння предметної області та професійної діяльності;

ЗК06. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел;

ЗК07. Навички міжособистісної взаємодії;

ЗК08. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності);

  •  фахові компетентності:

СК01. Здатність використовувати концептуальні наукові та практичні знання з математики, хімії та фізики для розв’язання складних практичних проблем в галузі будівництва та цивільної інженерії;

СК02. Здатність до критичного осмислення і застосування основних теорій, методів та принципів економіки та менеджменту для раціональної організації та управління будівельним виробництвом.

СК03. Здатність проєктувати будівельні конструкції, будівлі, споруди та інженерні мережі, з урахуванням інженерно-технічних та ресурсозберігаючих заходів, правових, соціальних, екологічних, техніко-економічних показників,  наукових та етичних аспектів, і сучасних вимог нормативної документації у сфері архітектури та будівництва, охорони довкілля та безпеки праці;

СК06. Здатність до інжинірингової діяльності у сфері будівництва, складання та використання технічної документації.

Передумови для вивчення дисципліни.

будівельні конструкції, архітектура будівель і споруд та основи будівельної справи, технологія будівельного виробництва, організація і управління будівельним виробництвом.

Програмні результати навчання

У результаті вивчення навчальної дисципліни очікувані результати навчання згідно освітньої програми наступні:

РН01. Застосовувати основні теорії, методи та принципи математичних, природничих, соціальногуманітарних та економічних наук, сучасні моделі, методи та програмні засоби підтримки прийняття рішень для розв’язання складних задач будівництва та цивільної інженерії;

РН02. Брати участь у дослідженнях та розробках у сфері архітектури та будівництва;

РН03. Презентувати результати власної роботи та аргументувати свою позицію з професійних питань, фахівцям і нефахівцям, вільно спілкуючись державною та іноземною мовою;

РН05. Використовувати та розробляти технічну документацію на усіх стадіях життєвого циклу будівельної продукції;

РН06. Застосовувати сучасні інформаційні технології для розв’язання інженерних та управлінських задач будівництва та цивільної інженері;

РН07. Виконувати збір, інтерпретацію та застосування даних, в тому числі за рахунок пошуку, обробки та аналізу інформації з різних джерел;

РН09. Проектувати будівельні конструкції, будівлі, споруди, інженерні мережі та технологічні процеси будівельного виробництва, з урахуванням інженерно-технічних та ресурсозберігаючих заходів, правових, соціальних, екологічних, технікоекономічних показників, наукових та етичних аспектів, і сучасних вимог нормативної документації, часових та інших обмежень, у сфері архітектури та будівництва, охорони довкілля та безпеки праці;

РН12. Мати поглиблені когнітивні та практичні уміння/навички, майстерність та інноваційність на рівні, необхідному для розв’язання складних спеціалізованих задач в галузі будівництва та цивільної інженерії (відповідно до спеціалізації).

Координатор Syllabus