Розвиток іншомовних комунікативних умінь на рівні В2 у читанні, аудіюванні, говорінні (діалогічному й монологічному мовленні) і письмі в типових ситуаціях ділового мовлення. Зокрема, як підтримувати розмову, запрошення: прийняття чи відхилення, зустріч у кафе чи ресторані, підготовка до телефонної розмови, як вести телефонні розмови, як спілкуватись із секретарями, к призначати зустріч, як змінювати час та характер зустрічей, завершення телефонної розмови, розв’язання проблем за допомогою телефонних розмов, скарги, техніка презентації, підготовка до презентації, унаочнення та застосування засобів візуалізації, головування на нараді, висловлення думки та запитування про думку іншого, втручання у розмову та як із цим бути, прохання надати пояснення, відкладене рішення, завершення зустрічі.
Перший рік, осінній семестр, 4 кредити (2 – 2) екзамен
Перелік дисциплін, які є передумовою вивчення курсу:
- 193БОК9 Іноземна мова
- 193БОК10 Іноземна мова за професійним спрямуванням
Тема 1. Побудова ділових відносин.
Тема 2. Ділова культура і розваги.
Тема 3. Телефонні розмови.
Тема 4. Повторне спілкування телефоном.
Тема 5. Проблеми, що виникають під час телефонних розмов та їх розв’язання.
Тема 6. Планування та початок презентації.
Тема 7. Хід презентації та враження від неї.
Тема 8. Центральна частина презентації.
Тема 9. Завершення презентації.
Тема 10. Дієва нарада
Тема 11. Втручання у розмову
Тема 12. Уточнення
Тема 13. Цілепокладання у переговорах
Тема 14. Позитивний результат переговорів
Тема 15. Негативний результат переговорів
- Market Leader: Working Across Cultures by A. Pilbeam. Longman, 2010
- Sweeney, Simon. Communicating in Business. A short course for Business English Students: Cultural diversity and socializing, using the telephone, presentations, meetings and negotiations. Student’s Book. Third edition. Cambridge: Cambridge UP, 2005.
- Сухова А.В. Ділова англійська мова: навчально-методичний посібник для студентів спеціальності «Переклад» і студентів економічних спеціальностей / А.В. Сухова – Харків : НТУ «ХПІ», 2016. – 76 с.
- Ashley A. A Handbook of Commercial Correspondence. London : Oxford, 2007
- Brieger N., Sweeny S. The Language of Business English. USA : Prentice Hall, 1994
- Ebert R., Griffin R. Business Essentials. USA: Prentice Hall, 2011
- Fisher R., Ury W. Getting to Yes: Negotiating Agreement without Giving in. London: Penguin, 1996.
- Fletcher J. Conducting Effective Interviews. London: Kogan Page Ltd, 1996.
- Murphy R. English Grammar in Use / Raymond Murphy. 4 th ed. Cambridge: Cambridge UP, 2012.
- Tullis G., Trappe T. New Insights into Business. Pearson Longman, 2007.
- Tullis G., Trappe T. Intelligent Business. Pearson Longman, 2005.
- Бадан А. А., Гончаренко Т. Є. Міжкультурна комунікація. Харків : НТУ «ХПИ», 2000.
- Бадан А.А., Царьова С.О. Англійська мова для спеціальностей: економіка та інформаційні технології: Навчально-методичний посібник. - Вінниця: Нова книга
- Царьова С. О. Ділова англійська мова: Презентації. Харків : ХДПУ, 2000.